Sprøyter og forkjøla!

Med mat i tankene

Andre møte med forumet
Har et lite spørsmål som jeg håper noen kan hjelpe med...

Begynte på Gonal-F sprøyter på mandag, og skal begynne med Orgalutran idag..
Selvfølgelig har jeg jo klart å bli forkjølet! Noen som vet om dette har noe betydning???
Ser for meg at jeg må utsette hele forsøket nå [:@]

Jeg var skikkelig forkjølet når jeg gikk på sprøytene, men det hadde ingen ting å si for meg. Eneste var at jeg måtte være frisk til jeg skulle inn på sykehuset - og det ble jeg [:)] Men ring å hør om du er usikker [;)]

Ja du får gjøre det [;)] Jeg hadde "husarrest" i 3 dager før kontrollen. Satte ikke mine føtter utenfor døra - for jeg skulle bli frisk [:)] God bedring, skal gå bra det her vet du [;)]

Tror ikke det har noe å si[;)]

ORIGINAL: Lille Mille

Jeg var skikkelig forkjølet når jeg gikk på sprøytene, men det hadde ingen ting å si for meg. Eneste var at jeg måtte være frisk til jeg skulle inn på sykehuset - og det ble jeg [:)] Men ring å hør om du er usikker [;)]

DITTO [:)]

har ingeting og si,var kjempe forkjøla og fikk bronkitt måtte ha behandling med antibiotika var ikke noe problem og gjennomføre forsøke.men det du skal vite er at hvis du må ha noen form for behandling så skal du behandles som gravid.jeg fikk en kur jeg ikke kunne bruke av legevakten,ringte dagen etter til klinikken og fikk ny kur.go bedring[;)]

Back
Topp