Sprøytene er hentet

Tinan

Glad i forumet
Da har jeg fått hentet ut sprøytene mine [:o] Huff jeg gruer meg så mye, sitter å vil gråte bare av tanken. Skal på sykehuset i morgen å få opplæring i å sette dem på meg selv. Skal ta 40 mg 1 Morgen og 1 kveld. Huffa meg. Håper ejg kommer over skrekken min, Jeg detter jo i bakken så fort jeg ser en nål. Å hvis det er det på en film så tørr jeg ikke å se før noen sier ifra at nå er det klart å se igjen.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Jeg gruer meg [:(]

Beklager jeg måtte få det ut...

Uff da, skjønner hvordan du har det nå. Er livredd sprøyter selv, og hadde ikke taklet om jeg måtte gå på det selv

Det kommer til å gå så bra så! Sikkert litt ekkelt de første gangene, så får du nok teken! Masse lykke til [:)]

nei du sier noe. Er spent selv på reaksjonen min. Kommer virkelig til å knekke sammen. men man trenger en knekk for å komme sterkere tilbake har jeg skjønt. Så dette skal jeg klare. jeg må det for at den lille skal holde seg på plass. 

Det går helt sikkert bra så fort du blir vant til det[:)] Hva slags sprøyter skal du ta og hvorfor? Om jeg kan spørre om det da [:)]

Det er en sprøyte ja. Ja det er Klexane. 40 mg. Er bare det at jeg er livredd sprøyter som gjør det så ille. Hadde jeg ikke hatt så sprøyte skrekk hadde det nok gått bedre. 

Sier som over her, det blir nok bedre etterhvert [:)]

Og det ser ut som du er tøff tross alt. Og du tenker jo på lille spire [:)]

Ja, jeg gjør alt for lille gullet mitt. Vil ikke miste fler nå, Det er så utrolig tøft. Så lille spire bli hos oss alle jentene her inne. Dere er høyt ønsket......

ORIGINAL: SunShin

Det kommer til å gå så bra så! Sikkert litt ekkelt de første gangene, så får du nok teken! Masse lykke til [:)]

Lykke til. Dette skal du klare[;)]

Kan jeg spørre hva denne sprøyta hjelper mot?

masse masse lykke til, når det første sprøyta er satt går det nok bedre. Da jeg skulle sette puregon sprøyte først måtte en på jobben hjelpe meg, så kjenner alt til det derre.

Derfor jeg må ta sprøyter er fordi jeg har Protein-s mangel, så det er for å forebygge blodpropp,Noe som jeg har veldig høy risiko for under svangerskap. Så må ha på meg støtte strømper på dagen, å ta sprøyter i hele svangerskapet pluss ca 8 uker etter fødsel. Er det beste for meg og barnet..

Det går kjempe fint[:D]

Du kommer sikker til å få litt panikk og syns det er fælt. Men så fort den første er satt, så er det en lek[:)][:)][:)]
Krysser fingrene for deg, kjære!

Back
Topp