Sprøyte Vs spray

*LykkeLoppa*

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Neste gang.skal jeg visst ikke bruke spray men skal sette en sprøyte. Istede for som har samme virkning som sprayen bare at sprøyta varer i en mnd... Noen som har erfaring med den? Og bivirkninger er det på den?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Kan det være Procren ? Den brukes som endometriosemedisin og funker som Synarel. Jeg brukte den hver måned ett år før siste forsøket, og da behøvde jeg ikke nedregulering med spray. Gir deg kunstig overgangsalderen og det som hører med, heftige hetetokter...

Nei denne begynte på L..
. Legen sa keg skulle reise.på legekontoret å ta den forz den var visst litt stor... *gulp*

Jeg har også tatt den i forbindelse med forsøk og jeg anbefaler den ikke! Jeg var så uheldig og fikk en dum bivirkning med at bena mine sovnet i tide og utide! Tror den bivirkningen er veldig sjelden, men jeg fikk altså den... Og den varte lenge! :(

Jeg har også tatt den i forbindelse med forsøk og jeg anbefaler den ikke! Jeg var så uheldig og fikk en dum bivirkning med at bena mine sovnet i tide og utide! Tror den bivirkningen er veldig sjelden, men jeg fikk altså den... Og den varte lenge! :(

Hva het den.sprøyta du tok?

Back
Topp