sprøyte kur..

GledeSprederen

Gift med forumet
Septembermødre <3
må mann starte med det på dag 1 eller kan mann starte dag 3 for eksmepel? skal inn på ul dag 3 i tr perioden nå og lurer på om vi får hormon hjelp denne gangen eller om det blir etter sommerferien... uff glemte jo og spøre om det sist jeg var inne... hehe så jeg er usikker jeg da..

Ikke helt sikker paa hva du mener jeg? Du har fatt medisinene na?
I saafall har de vel sagt om du skal ringe inn mens naar den starter?[8|]

Hm...
ORIGINAL: Kanskje snart?

Ikke helt sikker paa hva du mener jeg? Du har fatt medisinene na?
I saafall har de vel sagt om du skal ringe inn mens naar den starter?[8|]

nå tar jeg en laaaaaang historie kort.. prøver i hvertfall hehe

fødte 1 mai (gikk dårlig) var inne på klinniken på etter kontrol da jeg hadde sluttet og blø var fortsatt litt blod igjen inni der gått nå på primolut kur så venter på mensen i dag eller i morgen skal inn på ul dag 3 for og se att alt har slipt og på vei ut.. så da lurte jeg går det da ann og begyne på sprøyter for eksmepel puregon p dag 3 eller må jeg vente på neste mens og starte da på dag 1 i mens perioden..

bleil heldigvis ikke så fryktelig langt dette her nei hehe

Hmm, det er ikke godt og si. Men de på sykehuset må vel gi deg klarsignal før du begynner på sprøyter tenker jeg. Alt må jo være ute og i orden før du begynner og produsere igjen. Masse lykke til snuppa [:D] (ring inn og hør da vel)

ORIGINAL: fano

Hmm, det er ikke godt og si. Men de på sykehuset må vel gi deg klarsignal før du begynner på sprøyter tenker jeg. Alt må jo være ute og i orden før du begynner og produsere igjen. Masse lykke til snuppa [:D] (ring inn og hør da vel)

eggstokene mine var kjempe fine fikk jeg beskjed om.. var bare det att hadde ikke fått ut alt blodet enda men han regnet med det gikk seg til...
vill ikke ringe inn og snakke med de før jeg får tr den skal komme i dag eller i morgen faktisk.. hehe blei ferdig på primoluten lørdag...

klem

Back
Topp