Sprøyte etter fødsel

surlaks

Betatt av forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Rett etter fødsel fikk jeg en sprøyte (husker ikke hva det var) i låret, helt greit da jeg ikke er redd eller synes sprøyter gjør vondt. Er 3 uker siden idag men har vert nummen i huden runt stikket og det gjør vondt visst jeg trykker på huden der di satt den, første uka tenkte jeg ikke så mye over det men nå når det fortsatt ikke har gådd over begynner jeg og lure på om det er normalt?flere som har det sånn?:eek:

Kjenner ikke noe der jeg fikk sprøyta, og kjente ikke noe forrige gang heller. Hvis det er skikkelig plagsomt så kontakt lege? Hvis ikke vent til kontrollen ved 6 uker :)

Fikk sprøyta igår, og merker ingenting. Syns du skal ta kontakt med lege og høre om det er normalt :)

Rett etter fødsel fikk jeg en sprøyte (husker ikke hva det var) i låret, helt greit da jeg ikke er redd eller synes sprøyter gjør vondt. Er 3 uker siden idag men har vert nummen i huden runt stikket og det gjør vondt visst jeg trykker på huden der di satt den, første uka tenkte jeg ikke så mye over det men nå når det fortsatt ikke har gådd over begynner jeg og lure på om det er normalt?flere som har det sånn?:eek:
Første gangen jeg fødte hadde det på samme måte, kan si at huden kjentes nummen kanskje et år senere. Men er ikke farlig, det går vekk av seg selv.

Regner med det var oxytocin du fikk, noe man vanligvis får i forbindelse med at morkaka skal ut, og for å forebygge store blødninger.

Takk før svar allesammen :) ikke noe som plager meg noe veldig men e ska ta det opp på 6 ukerskontrollen bare for å hør :)

Første gangen jeg fødte hadde det på samme måte, kan si at huden kjentes nummen kanskje et år senere. Men er ikke farlig, det går vekk av seg selv.
Godt å hør det ikke bare er meg :)

Back
Topp