Sprøyte etter fødsel

Her får alle sprøyte for at livmora skal trekke seg sammen.
 
Ja har fått sprøyte etter begge fødslene, du merker ikke noe til d! Åsså har man en liten baby p brystet som fanger oppmerksomheten... Men må virkelig tenke over d for å huske at jeg fikk d:p men den er vell for å stoppe evnt blødninger den vi får...? Å babyen får k-sprøyte? Om jeg ikke husker feil da:p :)
 
Ja har fått sprøyte etter begge fødslene, du merker ikke noe til d! Åsså har man en liten baby p brystet som fanger oppmerksomheten... Men må virkelig tenke over d for å huske at jeg fikk d:p men den er vell for å stoppe evnt blødninger den vi får...? Å babyen får k-sprøyte? Om jeg ikke husker feil da:p :)
Ja har fått sprøyte etter begge fødslene, du merker ikke noe til d! Åsså har man en liten baby p brystet som fanger oppmerksomheten... Men må virkelig tenke over d for å huske at jeg fikk d:p men den er vell for å stoppe evnt blødninger den vi får...? Å babyen får k-sprøyte? Om jeg ikke husker feil da:p :)
Det var en slik sprøyte ho snakka om:) bra å høre at du måtte tenke etter, hehe da veit jeg at den ble vertfall ikke godt husket:) det var vell en vanelig liten sprøyte?
 
Det var en slik sprøyte ho snakka om:) bra å høre at du måtte tenke etter, hehe da veit jeg at den ble vertfall ikke godt husket:) det var vell en vanelig liten sprøyte?
Ja d er ikke noe vondt...! :) Ikke noe å tenke p eller gru seg til... Selv me sprøyte skrekk! ;)Fødselen er verre:p Hehe ... Neida men d er ikke vondt værtfall og de lager ikke noe stor sak av den lille sprøyta :)
 
Ja d er ikke noe vondt...! :) Ikke noe å tenke p eller gru seg til... Selv me sprøyte skrekk! ;)Fødselen er verre:p Hehe ... Neida men d er ikke vondt værtfall og de lager ikke noe stor sak av den lille sprøyta :)
Ahh herlig da kan jeg slappe av litt! :D hihi
 
Alle skal få etter fødsel, ja, jeg har fått etter alle fire. Har ingen gode råd, er livredd selv, samme hvor mye jeg er oppslukt i babyen så blir jeg helt hysterisk og mannen må overta baby så jeg ikke slenger den vegg i mellom. Helt grusomt!

Like hysterisk er jeg når de skal sjekke om jeg må sy.

Gruer meg til disse to tingene etter fødsel, ikke til fødselen.
 
Baby fikk og jeg fikk. Om du har klart å føde, så klarer du fint den. :p Merket det ikke engang, jeg var litt for opptatt med baby på brystet. :)
 
Begynner å lure litt om jeg fullstendig har glemt denne sprøyta?! Husker ikke...
 
Fikk en for at livmor skulle trekke seg sammen. Jeg har ekstrem sprøyteskrekk men enset det ikke :)
 
Tror det er mange ulike sprøyter det er snakk om her? Noen får k-vitamin-her fikk bare babyen det. Noen får noe for at livmora skal trekke seg sammen? Den fikk jeg ikke sist. Kroppen klarte det fint selv. Og noen får antistoff fordi barnet er rh+ og mor er rh-. Lurer jo på hva slags sprøyte jordmora di prata om da?
 
Tror det er snakk om mange forskjellige sprøyter her jeg og alle til forskjellig bruk og situasjoner, noen pga blødning, noen med noe pga blodtype osv.... Og det er ikke slik at ALLE får det. Jeg fikk ikke og har ikke hørt noe om det fra mine venniner heller... Så tror du burde snakke med jordmor om hva dette gjelder for deg og din situasjon ;)
 
Tror det er snakk om mange forskjellige sprøyter her jeg og alle til forskjellig bruk og situasjoner, noen pga blødning, noen med noe pga blodtype osv.... Og det er ikke slik at ALLE får det. Jeg fikk ikke og har ikke hørt noe om det fra mine venniner heller... Så tror du burde snakke med jordmor om hva dette gjelder for deg og din situasjon ;)
Godt poeng!
 
Ho snakka om den som får livmoren til å trekke seg sammen/stoppe blødning:) Å få sprøyte i låret er ikke noe særlig så ble helt stressa av det her:)
 
Ho snakka om den som får livmoren til å trekke seg sammen/stoppe blødning:) Å få sprøyte i låret er ikke noe særlig så ble helt stressa av det her:)
Du har verdens beste avledning liggende på brystet på det tidspunktet noen sprøyte blir aktuell :)
 
Tror det er snakk om mange forskjellige sprøyter her jeg og alle til forskjellig bruk og situasjoner, noen pga blødning, noen med noe pga blodtype osv.... Og det er ikke slik at ALLE får det. Jeg fikk ikke og har ikke hørt noe om det fra mine venniner heller... Så tror du burde snakke med jordmor om hva dette gjelder for deg og din situasjon ;)
Jeg mister alltid lite blod, så det er ikke derfor jeg har fått hvertfall. Lurer på hvorfor det varierer, hadde jeg fått velge hadde jeg absolutt ikke tatt hvertfall.
 
Back
Topp