Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selvfølgelig..Positiv tenking ja
TaaakkMasse lykke til på tirsdag![]()
Tusen takkLykke til![]()
Selvfølgelig..bare nervøs, veldig nervøs. Mistet 5 ganger før, så har kanskje valgt å vær litt mer negativ enn nødvendig. .
Takk :-* Trist å høre, er forferdelig å miste gang på gang :/Jeg skjønner deg godt. Helt naturlig. Har selv mistet 6 ganger
Lykke til! Håper du får god oppfølging gjennom dette svangerskapetSelvfølgelig..bare nervøs, veldig nervøs. Mistet 5 ganger før, så har kanskje valgt å vær litt mer negativ enn nødvendig. .
Tusen takkLykke til! Håper du får god oppfølging gjennom dette svangerskapet
Så bra du får litt mere oppfølging nå, er så slitsomt å gå og føle seg usikker hele tidenTusen takkhar vært med legen 4 ganger allerede, og fra neste uke har jeg både lege og jordmor å gå til. Så hittil føler jeg at jeg får god oppfølging og slipper å kjempe/lyge for å få en sjekk
![]()
Tusen takk <3 er slitsom ja, å ganske vondt til tider. Men totalt verdt det om jeg får en baby i armane til sluttSå bra du får litt mere oppfølging nå, er så slitsomt å gå og føle seg usikker hele tidenLykke til <3
Det er jo akkurat det det er <3 <3 <3Tusen takk <3 er slitsom ja, å ganske vondt til tider. Men totalt verdt det om jeg får en baby i armane til slutt![]()