Sprøstekt løk - oppbevaring?

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Hvordan oppbevarer dere en åpnet pose med sprøstekt løk?[;)]

Kjøpte en pose forrige uke.. la den i en plaspose.. men nå i dag (ca 1 uke etterpå) så er den helt myk.. Og det er ikke noe godt[:o]

vi legger resten av løken oppi en plastboks med lokk, da holder den seg sprø og fin[:D]

ORIGINAL: Mamma til Malina

vi legger resten av løken oppi en plastboks med lokk, da holder den seg sprø og fin[:D]

Vi lar sprøstekt løk være i orginalposen som vi passer på å lukke godt! Og lar det ligge i kjøleskapet! Har gått bra det[:D]

Hmm.. kjøleskapet ja[;)] Der kan jeg kanskje prøve å legge den..

Har ingen bokser som er helt tette tror jeg... men om jeg har det.. så er det kanskje bedre?

ORIGINAL: Fridasinmamma

Har ingen bokser som er helt tette tror jeg... men om jeg har det.. så er det kanskje bedre?

Vi legger den bare i en matboks, eller en sånn boks som man fryser syltetøy og sånt i, funker toppers det [;)]

ORIGINAL: Kattekvinnen

Vi legger den bare i en matboks, eller en sånn boks som man fryser syltetøy og sånt i, funker toppers det [;)]

I kjøleskapet eller bare i skapet?[;)]

ORIGINAL: Kattekvinnen

I kjøleskapet eller bare i skapet?[;)]

I kjøkkenskapet [:)]

Back
Topp