Sprøe drømmer?

Connie

Glad i forumet
MAI 2013
Jeg drømte i natt at jeg fikk babyen min :) alt var skikkelig fint og flott, helt til dag nr 2 og vi fikk besøk. Hadde reagert litt på at babyen var så snill å at jeg bare kunne sette henne på gulvet og hun klarte seg selv. Når besøket kom så plutselig gikk hun rundt helt selv, å jeg blei skikkelig overrasket, helt til besøket kommenterte at jeg hadde jo født en valp :( blei så lei meg pga ingenting av det vi hadde handlet, som bilstol og tøy kunne brukes nå. Når jeg våknet i natt var jeg skikkelig lei meg Hehe

Hehe,mye rart en kan drømme:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Huff, ja, jeg har maaaange syke drømmer! Har drømt at jeg har drept folk med knyttnevene og at sambo har vært utro og masse annet... Våkner jeg på natta og sovner igjen, så begynner en ny syk drøm :S

Hehe, jeg drømte at jeg fikk babyen min, og det var en fisk! Var veldig fornøyd, og reagerte ikke på at noe var rart før etter at jeg våkna:)

Hehe er litt morsomt med disse drømmene, men kunne vært foruten de triste der samboer er utro eller dør :( ( de kommer ganske ofte)

Hehe er litt morsomt med disse drømmene, men kunne vært foruten de triste der samboer er utro eller dør :( ( de kommer ganske ofte)

Hadde mye sånne drømmer i begynnelsen.. no er det nesten ikkje utro drømmer lengre, men veldig nye annet dritt:p

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Jeg drømte at jeg selv var utro, og jeg ble skikkelig sur på sambo som fant seg i å bli behandlet sånn :-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg drømmer hele tiden at jeg allerede har fått babyen.. men at jeg lever i en verden hvor jeg ikke har fått ha. også PLUTSELIG kommer jeg på at SHIT, babyen ligger hjemme å sover! ^^

Back
Topp