Sprø mamma?

Trudee

Glad i forumet
I påsken fyllte søstra mi 30 år, vi hadde barnevakt, mannen var edru og jeg skulle ta me en fest sammen med verdens beste søster. MEN plutselig dagen etterpå nekta lillegull å ta flaske! Så det ble en helt forferdelig dag etterpå .. Etter dette makter jeg ikke å ha lillegull fra meg. Han henger på meg hele tiden, dag og natt og han virker faktisk misfornøyd viss jeg prøver å gå fra han også.. Er jeg sprø som ikke vil være vekke fra babyen min i 1 sekund en gang? Noen med lignende erfaring?

Synes ikke du er sprø jeg :P Er slik selv, liker ikke å være borte fra noen av barna mine... når storebror er i bhg, så tenker jeg på han hele dagen. Å det å skulle gi fra meg lillebor for at noen skal passe på... grøss. Lillebror liker ikke noen annen en mamman sin heller da :P

Så nei synes ikke du er sprø, eller kansje vi er sprøe begge to :P

Bra d er flere! Jeg er ikke så begeistra når folk vil holde lillegull engang :p hønemor delux!!! har vært et par turer på butikken alene når mannen min har vært hjemme,men blir så stressa på at jeg må hjem at jeg ikke klarer å nyte "friheten".

De få gangene jr har fått flaske, har han virket litt snurt etterpå og ekstra sulten/klengete på meg etterpå. Jeg har ikke vært i nærheten de gangene han har fått flaske så den har han tatt fint, har hørt om de som nekter hvis puppen er i nærheten. Selv må jeg si at jeg gleder meg til å være litt mer borte enn et par timer.

Vi har allerede latt frøkna overnatte hos besteforeldrene alene 2 ganger.Det har gått kjempe bra,og hun var like blid når vi hentet henne neste dag. Jeg lar gjerne andre holde henne,men følger jo godt med på hvordan det går. Men er så vant til å holde og passe ungene til broren min,at for meg er det naturlig å la andre hjelpe til med henne.Jeg blir nok mer hønemor når hun blir eldre.

Back
Topp