Sprø drømmer

ActionPaction

Elsker forumet
Har dere rare drømmer for tiden?

Jeg har sterke drømmer om absurde ting nesten hver dag. I natt drømte jeg at jeg plutselig fødte tvillinger. To jenter. Jeg er jo litt usikker på termin, og i drømme viste det seg at jeg allerede hadde gått 40 uker. Alt gikk fint, jeg fødte på en butikk og tok dem med meg ut i bilen. Litt overraskende med to, så jeg tok sjansen på å sette begge i samme barnesete. Men etterhvert som jeg kjørte avgårde ble jeg skikkelig bekymra for to ting:
1. Hvordan skulle jeg få forklart min mor at jeg hadde fått barn når jeg ikke hadde rukket å fortelle henne at jeg var gravid?
2. Hvordan skulle vil gjøre det om 13 år med tre tenåringsjenter og bare ett bad? 

Hoho... [:D]

Her er det mange sprø drømmer ja, men å dele dem det tørr jeg ikke! [8D]

Det siste punktet der er veldig virkelig for oss da, vi har to jenter fra før, og jeg innbiller meg at det blir jente denne gangen og, vi har ett relativt lite bad.... [:-]

Man drømmer mye rart når man er gravid. Jeg hadde også en del sprø drømer sist. Drømte at jeg fikk gut og at han var over 1 meter lang da jeg fikk ahn (før jeg visste kjønn). Ble litt redd ja. 

Å ja jeg drømmer mye rart...Jeg og har to jenter og blir dette en jente og..Blir det 3 jenter med mindre enn 3 år i mellom[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ja! hehe.. psyco drømmer her! hehe. tørr ikke skrive her hva jeg drømmer, men er ikke vanlige drømmer vertfall:p

ja jøss :x Drømmer helt syke ting og husker de , noe jeg ikke pleier ! Mye dagligdagse ting og situasjoner, men også mye sære ting :P blir veldig fort påvirket av tcen hvis jeg sover på sofaen har jeg merket [:D]

Uff jeg drømmer så mye rart at det er helt skummelt når jeg vokner!

Ene drømmen min:  Det begynte med at lillebror var blitt drept i en ulykke i en tunell. Hadde kjørt i en handlevogn rett i veggen i tunnelen...Men så plutselig var det ikke ha som døde, men en god vennine av meg...Hun og mannen har 3 barn sammen og den minste er 2 måneder..Jeg så for meg hele begravelsen hennes...Alt var så virkelig..Skikkelig ekkelt...

En drøm jeg drømt med første: hadde nettopp vært i danmark, i løveparken og odense zoo. Jeg er veldig glad og fasinert av løver...
Drømt att de angrep meg og jeg løp over alt..

Drømt i dag når jeg sov at jeg var på beøk hos en som eide en dyrepark. Der fikk jeg kose med løver og de gikk fritt.Og så plutselig kom Tina Turner og Anastasia og sang midt blan løvene[:D][:D]

Kunne fortsatt i evigheter[8D]

Back
Topp