språket

camjul

Elsker forumet
hei hvordan går det med språket.
her prater vi som en foss. synger og koser seg går mye i kaptein sabell tann, killebukkene og gjenntar alt vi sier må passe oss for hva vi sier.
full fart høyt og lavt:)

Snuppa her prater som en foss hun også.. i går hadde vi besøk av svigerfar, og da han dro sa Emma:"Hade bestefar, snakkes i mårra da"! -Imponert jeg!"[:D]

her kommer stadig nye ord, men enda bruker han bare ett ord av gangen. dvs, hei og hade kombineres med navn, men da mer i form av eget heri og hade tonefall;) hehe.,.. MEn han skravler,, det skal han ha;)

ORIGINAL: litefrø

her kommer stadig nye ord, men enda bruker han bare ett ord av gangen. dvs, hei og hade kombineres med navn, men da mer i form av eget heri og hade tonefall;) hehe.,.. MEn han skravler,, det skal han ha;)

Samme her! Igår kaldte han hodekålen for en bajj! [8D]

her står det litt stille, hun babler mye eller rettere sagt konstant men er ikke mye forståelig enno, men sånn her og der så kommer det noen ord.

Prater som en foss i stadig lengre setninger (hatt setninger på 8-9 ord.) Synger sanger og teller til 13 helt alene. Kommer stadig nye ord og jeg blir like imponert hver gang. Skjønner ikke at en så liten krabat skal kunne så mye.
Han har også begynt å lære en del bokstaver nå. Vet hvilken bokstav som er hannes, min, faren sin, besteforeldrene sine og mange mange flere.

Emmely overasker også stadig setter sammen ord og kan noen sanger...[:)]

Elsker og farge, og alt skal være ROSA, hun vet også hva blå er.

Back
Topp