Spotting

Regnbue96

Flørter med forumet
Noen som har spottet tidligt i svangerskapet der det har gått bra?
Er 5+4 ca og begynte med noen dråper på søndag, og litt på papiret i dag.. ingen smerter!

Hadde dette i forrige svangerskap også, men bare en gang! Har også 3 sa bak meg, som startet slik for så å ta seg opp i både smerter og blødning..

Skal på sykehuset i morgen for å sjekke arret i livmora osv.. så får jo svar da, men er sååå nervøs!!!
 
Noen som har spottet tidligt i svangerskapet der det har gått bra?
Er 5+4 ca og begynte med noen dråper på søndag, og litt på papiret i dag.. ingen smerter!

Hadde dette i forrige svangerskap også, men bare en gang! Har også 3 sa bak meg, som startet slik for så å ta seg opp i både smerter og blødning..

Skal på sykehuset i morgen for å sjekke arret i livmora osv.. så får jo svar da, men er sååå nervøs!!!
Kan jo ikke et endelig svar, dessverre. Men jeg er 7+6 og har hatt blødninger av og på siden 6+1. Har vært til legen pga det, og både tatt ultralyd og to blodprøver, og alt har sett helt fint ut. Det er utrolig ekkelt, og gjør det jo vanskelig å slappe av, men jeg har skjønt at det er ganske vanlig og som regel ingen grunn til bekymring :Heartred

Håper du får noen svar i morgen!
 
Jeg hadde spotting rundt uke 5, etterfulgt av noen dager med brunt blod. De kunne se noe blodoppsamling på UL, men kunne ikke forklare hvorfor. Har gått fint, er i uke 33 nå.
 
Tusen takk for svar! Kom litt mer i dag når jeg sto opp, veldig lyst å friskt blod, men kunn på papiret! Fortsett ingen klumper eller smerter. Men det kommer kunn på morgenen når jeg står opp virker det som!

Sååå spent og nervøs for timen i dag.. dette var ikke et planlagt svangerskap, men det er ekstremt hvor mange planer og løsninger vi kan lage på så kort tid! Krysser alt jeg har for at dette ikke er en sa og at alt ser fint ut så vi kan fortsette svangerskapet på en trygg måte <3
 
Så utrolig leit! Herregud så urettferdig å skulle måtte gå gjennom det igjen og igjen :Heartred
Jaa.. denne gang var det ikke et planlagt svangerskap, men vi ble veldig glade, så dette er skikkelig trist..

Jeg blir veldig fort gravid, men mister også lett.. dette har hvertfall fått oss til å forstå at vi ikke var ferdige med unger alikavel, så vi ønsker å prøve aktivt når kroppen er klar igjen <3 men, livet kan virkelig føles skikkelig urettferdig til tider..
 
Back
Topp