Spotting

eemmaa

Flørter med forumet
Hadde litt spotting med rosa utflod på papirer forrige uke (6+4), gikk over ila dagen. Var på TUL 6+6 og alt så fint ut med strek hjertefrekvens. Idag er jeg 7+5 og hadde nettopp spotting igjen. Det skal sies at pga hyperemesis med mye brekning, oppkast og kraftig hoste så håper jeg virkelig det kun er sprukne blodkar pga høyt buktrykk, men har nå noe ubehag i magen, kjennes ut som jeg er støl i magemusklene. Noen med lik erfaring? Både gode og vonde opplevelser. Men er veldig nervøs for at det er en SA på gang…
 
I forrige svangerskap hadde jeg en del spotting på grunn av en lettblødende livmorhals. Den ble påvirket av trykking på do og lignende, så vil tro brekning, oppkast og hoste ville hatt samme effekt. Denne gangen har jeg hatt to ørsmå tilfeller av rosa utflod (kan ikke måle seg med sist), tipper det også kommer fra livmorhalsen.
 
Forrige svangerskap hadde jeg en liten blødning i uke 27, ble kontrollert på føden siden det var så langt uti, de kunne meddele at det var nesten like vanlig å blø litt som ingenting :)
 
Back
Topp