Spotting

Sprudledamo

Betatt av forumet
Neeeeei… er 6+1 og spotter på papiret… Er Livredd!! Litt smerter i mage og rygg!! Men det har eg hatt hele tiden. Eneste er en brennende følelse i magen og kvalme… søren då håper så inderlig ikke dette er SA.
 
Neeeeei… er 6+1 og spotter på papiret… Er Livredd!! Litt smerter i mage og rygg!! Men det har eg hatt hele tiden. Eneste er en brennende følelse i magen og kvalme… søren då håper så inderlig ikke dette er SA.
Kan være normalt :Heartred. Men har du sterke smerter så kontakt legen din eller jordmor om du har hatt kontakt med henne. Gjør det og om du er usikker og i tvil såklart.
 
Fått time til TUL kl 12. så får håpe dei ser nåke da. Har skikkelig sting i magen. Har ikkje blødd meir. Men kjenner eg e skikkelig redd.
 
Fått time til TUL kl 12. så får håpe dei ser nåke da. Har skikkelig sting i magen. Har ikkje blødd meir. Men kjenner eg e skikkelig redd.

Masse lykke til, krysser fingrene for at knøttet har det bra :Heartred
 
Uff jeg forstår frykten din så godt :Heartred Håper på det beste for deg
 
Lykke til, håper alt ser bra ut ❤
 
Der var det ikke liv, det var faktisk ingenting bare en pitte liten lomme som ett lite foster skulle lagt i. Heldigvis har det skjedd veldig tidelig. Så da får vi bare prøve igjen. Lykke til til alle dere ❤️
 
Så utrolig trist å høre!:Heartred Varme tanker til deg! Håper det klaffer for dere snart:Heartred
 
Så utrolig trist :Heartbigred masse lykke til videre med prøving så håper jeg spiren klamrer seg fast neste runde :love2

har tatt deg vekk fra terminlista så du slipper å tenke på den :Heartred:Heartred:Heartred
 
Så utrolig leit :Heartred Jeg tenker på deg og det du går gjennom :Heartred:Heartred
 
Back
Topp