Spotting

Maritri86

Elsker forumet
Stjerneskuddene 2024
Hei damer:nailbiting:

har lett spotting (ca 1dråpe) hvær gang vi har sex eller når jeg anstrenger meg og går tur med hunden/ støvsuger huset eller småstresser.
Har sett hjertet på UL, har økende verdier på hcg. Men blir litt bekymra.. gubben nekter meg sex nå:eek:

men jeg har ingen smerter.

fikk svangerskapspenger rundt uke 20 sist, da jeg hadde nedpress og arbeidsgiver ikke kunne tilrettelegge mere for meg.. er dette noe jeg burde ta opp på legetime eller jordmor?

Ta det opp med jordmor så blir du betrygget. Slimhinnene er mer skjøre under svangerskap så det kan ofte føre til lett blødning f.eks. Ved samleie

Jeg ville tatt det opp med jm/lege, men det er helt normalt siden slimhinnene blir veldig skjøre under svangerskap.
Husker mannen var helt lik med nr 2 når jeg spottet litt. Godt de er engasjerte :Heartred

Som nevnt over, skjøre slimhinner gir større sjans for spotting. Så jeg ville roet meg selv ned med det, men samtidig nevnt det på kontroll.

Det er nok ikke bare du som har en forsiktig mann...
Min har ikke rørt meg overhodet siden testen ble positiv :inpain:
Håper vi begge klarer å senke skuldrene når vi forhåpentligvis passerer uke 12..:D

Sniker fra mai .
Dette er helt normalt og trenger ikke å være redd for det , jeg spottet hele tiden frem til 3 mnd og alt var helt fint:smug:
Så senk skuldrene og nyt tiden :smiley-bounce012

Back
Topp