Spotting

BR92

Flørter med forumet
Himmelbarn
Noen som opplever eller har opplevd spotting og hvor det har gått bra? I forrige svangerskap opplevde jeg ferskt blod på papiret et par ganger etter samleie, og det endte i en MA (uten at jeg vet om det hadde noe sammenheng). Ser nå at jeg har bittelitt brunt blod i trusa når jeg gikk på do. Går rett inn i en negativ tankegang.. :(

Edit: Er 7+2 i dag.
 
Last edited:
Ingen erfaringer å dele, men skjønner at du blir redd og sender deg en klem. Håper det bare er noe uskyldig! ❤️
 
Ingen erfaring med brun spotting her heller, men har lest om mange som har hatt det der det har gått helt fint!
Skjønner at du blir bekymra, er ikke gøy med sånt når man er gravid :Heartred Du kan prøve å snakke med legen og fortelle at dette bekymrer deg veldig, kanskje det er muligheter for henvisning til ultralyd eller noe?
Håper det er helt uskyldig :Heartred
 
Spotta brunt/skitten rosa farge opptil flere ganger fra uke 9-10 til og med uke 20 tror jeg det var. Små mengder om gangen. Har frisk og fin 2åring i hus i dag :love7
 
Du kan prøve å snakke med legen og fortelle at dette bekymrer deg veldig, kanskje det er muligheter for henvisning til ultralyd eller noe?

Jeg har time til privat gynekolog den 3. august, men mulig jeg ringer på mandag og spør om jeg kan flytte den frem til neste uke.


Spotta brunt/skitten rosa farge opptil flere ganger fra uke 9-10 til og med uke 20 tror jeg det var. Små mengder om gangen. Har frisk og fin 2åring i hus i dag :love7

Så godt å høre!
 
Første graviditet spottet jeg rundt IKM, resulterte i barn. Andre graviditet spottet jeg rundt uke 11, UL samme dag viste MA med embryo med str som tilsa stoppet utvikling uke 6+1. 6+0 var jeg på UL som viste hjerteaksjon. Ganske surt.

Det kan enten gå bra, eller dårlig. Det eneste er å vente og se, eller gå på tidligere UL.
 
Jeg spotta en dag da jeg var gravid med sønnen, så det kan absolutt gå bra!
 
Jeg opplevde spotting i uke 6-7 i forrige svangerskap, det endte godt for vi har ei frøken på 15 mnd springende rundt oss❤️
 
Var til ultralyd hos privat gynekolog i dag og fikk høre et bankende hjerte ♥

Iht menstermin er jeg 7+4 i dag, men ble satt tilbake en uke til 6+4. Kan stemme greit da jeg har hatt ujevne sykluser og forrige syklus varte i hele 35 dager.
 
Var til ultralyd hos privat gynekolog i dag og fikk høre et bankende hjerte ♥

Iht menstermin er jeg 7+4 i dag, men ble satt tilbake en uke til 6+4. Kan stemme greit da jeg har hatt ujevne sykluser og forrige syklus varte i hele 35 dager.

Så fantastisk ♥️
 
Var til ultralyd hos privat gynekolog i dag og fikk høre et bankende hjerte ♥

Iht menstermin er jeg 7+4 i dag, men ble satt tilbake en uke til 6+4. Kan stemme greit da jeg har hatt ujevne sykluser og forrige syklus varte i hele 35 dager.
Så herlig :Heartred godt å få bekreftet at alt er bra der inne! Håper på god opplevelse når jeg skal i august :)
 
Var til ultralyd hos privat gynekolog i dag og fikk høre et bankende hjerte ♥

Iht menstermin er jeg 7+4 i dag, men ble satt tilbake en uke til 6+4. Kan stemme greit da jeg har hatt ujevne sykluser og forrige syklus varte i hele 35 dager.

ååå, nå ble jeg glad ❤️ Så utrolig bra at du fikk komme inn og at alt var bra!!
 
Back
Topp