Spotting

LillaSky

Betatt av forumet
Noen som har kommet seg forbi uke 12 og fått bekreftet at alt er ok, tross spotting/blødninger? Jeg har spottet i en ukes tid nå og er så forferdelig redd for at det har gått galt. Små mengder som vises når jeg tørker. Varierer mellom lys rødt/rosa og brunt. Klarte roe meg ned i går fordi det først ble brunt og så var ingenting igjen. I dag tidlig var det rosa igjen og jeg ble så lei meg. Er i uke 10 og er så redd nå! Jeg skal få en sjekk, men siden jeg er så redd hadde det vært godt med noen erfaringer fra dere.... Takk!

Ingen erfaring med spotting hvor det har gått bra til slutt selv, kun det motsatte. Men morkaken tar over hormonproduksjonen rundt 10 uker, da er det vanlig med et lite fall i hormonnivåene noe som kan føre til spotting eller små blødninger. Er du bekymret så hadde jeg bestillt en TUL! Lykke til :-)

Ingen erfaring med spotting hvor det har gått bra til slutt selv, kun det motsatte. Men morkaken tar over hormonproduksjonen rundt 10 uker, da er det vanlig med et lite fall i hormonnivåene noe som kan føre til spotting eller små blødninger. Er du bekymret så hadde jeg bestillt en TUL! Lykke til :)
Huff.... Ja jeg skal bestille en ul.
Tiltok spottingen din eller var det bare litt hele tiden?

Jeg har hatt blødninger 3 ganger, men det har vært i etterkant av sex, som da forsvant helt etter en dag eller to. Men alt var helt fint på ultralyd i uke 13 :angelic: Masse lykke til! Satser på at alt er fint hos deg <3

Jeg hadde to dager med liten blødning i uke 11. Alt var fint på ultralyd❤️ Det var blødning fra livmorhas

Har hatt en noe spotting i noen dager er 10+1 Idag og var på ul 9+5 og ho sa det var pga morkaka og så jeg kunne ha småblødninger fram til uke 20
Trur morkaka lå nederst eller noe på meg

Jeg hadde spotting i ca en uke rundt uke 8-9. Er nå uke 15 med en sprellende liten jente i magen Skjønner du er bekymret, det var jeg også! Lykke til på ul, krysser fingrene for deg!

Jeg opplever også spotting. Alt OK på ul. Men fått beskjed om å hvile

Back
Topp