Spotting

maiine

Glad i forumet
Novemberbarna 2021
I går kveld sank hjertet mitt og klumpen i magen kom. Oppdaget litt farge på utfloden, veldig lys rosa/brun.

Opplevde en MA i uke 12 i 2017, og den startet med mørk brun utflod.

Ringte legevakta som sa at de ikke kunne gjøre så mye, men at det også kunne være helt normalt.

Går bare og venter på smerter/blødninger nå, og vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Har egentlig planer vi skal i dag og, men vet ikke om jeg tør i frykt for å miste. Har ikke hatt SA, så vet ikke hvordan det er heller :/

Tenker det verste med en gang, og det føles så forbanna urettferdig. Er 6+2 i dag..

Klem til deg [emoji173]️ håper det er uskyldig og ikke kommer noe mer i dag [emoji5]

Klemmer fra meg også, krysser fingrene for litt skjøre slimhinner bare :Heartred

Huff, ikke kult med spotting. Men viss du leser på flere andre tråder som omhandler det samme, så har det gått fint med mange som har opplevd det samme:) kan være bare skjøre slimhinner. Og du sier du ikke har smerter heller. Hvordan er det med symptomene dine da? Er de de samme som før du begynte å spotte? Sender deg en god klem:Heartred

Det murrer litt, men det har kommet og gått siden starten. Har ellers ømme pupper, ikke så mange andre symptomer :) Vært litt kvalm når jeg blir sulten, og trøtt. Så føler meg i fin form, bortsett fra murringer.

:Heartbigred Forstår at dette er veldig sårt. Det kan jo være festeblødning eller skjøre slimhinner som noen skrev ovenfor. Sender deg en klem :Heartbigred

:Heartbigred Forstår at dette er veldig sårt. Det kan jo være festeblødning eller skjøre slimhinner som noen skrev ovenfor. Sender deg en klem :Heartbigred

Festeblødning hadde jeg før ikm :) Er veldig svak farge, ikke vært noen utvikling enda. Smerter som kommer og går, veldig lav livmortapp. Ellers fin :wideyed:

I går kveld sank hjertet mitt og klumpen i magen kom. Oppdaget litt farge på utfloden, veldig lys rosa/brun.

Opplevde en MA i uke 12 i 2017, og den startet med mørk brun utflod.

Ringte legevakta som sa at de ikke kunne gjøre så mye, men at det også kunne være helt normalt.

Går bare og venter på smerter/blødninger nå, og vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Har egentlig planer vi skal i dag og, men vet ikke om jeg tør i frykt for å miste. Har ikke hatt SA, så vet ikke hvordan det er heller :/

Tenker det verste med en gang, og det føles så forbanna urettferdig. Er 6+2 i dag..
Hvordan går det med deg? :) sist du opplevde dette, hvor lang tid tok det fra spottingen begynte til du begynte å blø? Gode tanker til deg <3

Hvordan går det med deg? :) sist du opplevde dette, hvor lang tid tok det fra spottingen begynte til du begynte å blø? Gode tanker til deg <3

Takk for omtanken! <3 Sist hadde jeg murringer i tre timer på en biltur hjem, og da var trusa full i mørkt blod da vi kom hjem :/ Begynte å blø friskere dagen etter, da jeg tok UL.

Denne gangen var det veldig lite. Oppdaget det når jeg tørket meg og "sjekket" utfloden der inne. Er mye lysere denne gangen, og ikke hatt de konstante magekrampene. Startet i går kveld, ikke noe blod enda heldigvis :)

Takk for omtanken! <3 Sist hadde jeg murringer i tre timer på en biltur hjem, og da var trusa full i mørkt blod da vi kom hjem :/ Begynte å blø friskere dagen etter, da jeg tok UL.

Denne gangen var det veldig lite. Oppdaget det når jeg tørket meg og "sjekket" utfloden der inne. Er mye lysere denne gangen, og ikke hatt de konstante magekrampene. Startet i går kveld, ikke noe blod enda heldigvis :)
Jeg hadde også sånn en dag sist, det gikk bra :) håper det ikke ikke blir mer.

Krysser alt jeg har for at det skal gå bra med deg <3 i går hadde jeg nesten litt kramper i magen å var kjempe redd, en time senere ble jeg kjempe støl. Har hatt bittelitt små farga utflod (både i går og et par dager før), nesten litt lyserosa/beige men ikke mye, kommer ingeting i trusa. Er mitt første barn men er alene om det her så er ikke noe veldig morro når jeg blir nærvøs :/

Krysser alt jeg har for at det skal gå bra med deg <3 i går hadde jeg nesten litt kramper i magen å var kjempe redd, en time senere ble jeg kjempe støl. Har hatt bittelitt små farga utflod (både i går og et par dager før), nesten litt lyserosa/beige men ikke mye, kommer ingeting i trusa. Er mitt første barn men er alene om det her så er ikke noe veldig morro når jeg blir nærvøs :/
Er forresten 5+0

Høres likt ut som meg, hadde en god del sterkere murringer i går, men fortsatt ikke blødd noe friskt eller mørkebrunt.

Krysser fingrene for oss begge! :happy::Heartpink

Ja håper virkelig det :Heartpink hvor langt er du på vei?
Er bare 6+3. Er bare redd for MA siden jeg hadde det tidligere. Er helt fin igjen nå, så vet ikke om det bare var en uskyldig blødning i utfloden?

Har TUL på fredag, så får se da. Har fortsatt positive tester :)

Back
Topp