Spotting :(

Krepsen1983

Forelsket i forumet
åhhhh, var nettopp på toalettet og fikk spotting (lys brunt) på papiret før jeg tisset...ingenting etterpå.
Er ut fra mens 5+5 (tror selv 4+5).
Hva kan det være? Ingen smerter annet enn de murringer jeg har hatt i to uker....
Vet jo det sikkert ikke er noe, mange som spotter...men uff, likte det ikke jeg:sorry:

åhhhh, var nettopp på toalettet og fikk spotting (lys brunt) på papiret før jeg tisset...ingenting etterpå.
Er ut fra mens 5+5 (tror selv 4+5).
Hva kan det være? Ingen smerter annet enn de murringer jeg har hatt i to uker....
Vet jo det sikkert ikke er noe, mange som spotter...men uff, likte det ikke jeg:sorry:

Er så vanskelig å si.. siden det er så mange som blør under svangerskapet, og alt er helt fint. Tror du bare må følge med om det kommer mer blod. Det samme skjedde med meg og det endte dessverre opp i en SA, dro til legen med engang jeg så blødningen, men hun sa det var ingenting hun kunne gjøre, det trengte ikke å være en SA, men jeg måtte bare følge med, men har hørt at noen har fått sjekk nedentil, da kan de vel se om livmortappen er åpen eller ikke. Mitt tips til deg; ro helt ned, det trenger ikke å være noe galt, men du bør forberede deg på at det KAN være noe galt, det som skjer det skjer. Og jeg håper alt godt for deg<3

Kan gå begge veier. Observer videre og evt. bestill en ul.

Back
Topp