spotting

LotteSk

Blir kjent med forumet
Hei dere :)

Ny her, er andregangs gravid, har en liten gutt på snart 6 mnd :)

Nå er jeg 6+2 uker, men begynte for tre dager siden og spotte, brunlig, gul eller rosa farget utflod, har også endel sterke mage/ mens lignende smerter. I dag på tredje dagen har det roet seg litt, men nå lurer jeg jo veldig på hva dette kan være? Begynnende Sa? En Ma? Ekkelt å gå rundt å ikke vite! :(

Hei dere :)

Ny her, er andregangs gravid, har en liten gutt på snart 6 mnd :)

Nå er jeg 6+2 uker, men begynte for tre dager siden og spotte, brunlig, gul eller rosa farget utflod, har også endel sterke mage/ mens lignende smerter. I dag på tredje dagen har det roet seg litt, men nå lurer jeg jo veldig på hva dette kan være? Begynnende Sa? En Ma? Ekkelt å gå rundt å ikke vite! :(

Så kjekt, gratulerer! [emoji4]

Det behøver ikke være noe galt, jeg spottet en del utflod/blod i første trimester med han lille her hjemme..

Men vedvarer spotting og smerte ville jeg nok ha kontaktet legen så du kunne fått ett reelt svar! Håper det bare er en uskyldig spotting [emoji4]

Eg har hatt litt blødning på den tida i dei to siste svangerskapa, og det gjekk heilt fint. Men eg har og hatt SA som starta på den måten. Så eg ville sagt det er umogleg å seia. Om du frykter SA eller MA, ville eg tatt kontakt. Fortel du om blødningen kan det godt henda du får ultralyd for å sjekke at alt er som det skal. Det har eg fått.

Back
Topp