Spotting

JuneMama

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
Hei alle gravide damer.

Jeg er dpo 14 i dag og skulle hatt mensen. Men siden jeg er så heldig at jeg har blitt gravid, så skal den i teorien ikke komme.

Mitt spm er som følger, er det noen av dere som har hatt lett rosa spotting den dagen man skal få mens første gang etter man er blitt gravid?

Hadde en MA i juli, så blir lett bekymret. :-/
 
Hei alle gravide damer.

Jeg er dpo 14 i dag og skulle hatt mensen. Men siden jeg er så heldig at jeg har blitt gravid, så skal den i teorien ikke komme.

Mitt spm er som følger, er det noen av dere som har hatt lett rosa spotting den dagen man skal få mens første gang etter man er blitt gravid?

Hadde en MA i juli, så blir lett bekymret. :-/

Helt normalt i begynnelsen :) blir veldig lett å si, men likevel må du prøve å slappe av å ikke tenke på det :) jeg hadde småblødninger i 10 uker, og jeg fikk en frisk liten jente :)
 
Helt normalt i begynnelsen :) blir veldig lett å si, men likevel må du prøve å slappe av å ikke tenke på det :) jeg hadde småblødninger i 10 uker, og jeg fikk en frisk liten jente :)


Tusen takk for svar ❤️
Skal prøve å slappe av mest mulig, men blir jo redd når man allerede har mistet en gang.
Logisk sett vet jeg at det er normalt, men det er klart at fornuft og følelser ikke alltid henger sammen. :p

Men skal prøve å nyte graviditeten og slappe av. Da går nok alt så mye bedre ;-)
 
Hei alle gravide damer.

Jeg er dpo 14 i dag og skulle hatt mensen. Men siden jeg er så heldig at jeg har blitt gravid, så skal den i teorien ikke komme.

Mitt spm er som følger, er det noen av dere som har hatt lett rosa spotting den dagen man skal få mens første gang etter man er blitt gravid?

Hadde en MA i juli, så blir lett bekymret. :-/
Jeg hadde spotting (eller kalles det festeblødning?) den dagen jeg egentlig skulle hatt mensen.. :)
 
Back
Topp