Tinkiwinky1990
Elsker forumet
Wæh. Jeg har spottet litt brunt. Er 3-4 uker på vei. Håper dette ikke er noe å bekymre seg for!! <\3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det. Blir så bekymret!Jeg er 9 uker og har spottet i en ukeer fordi jeg skulle hatt mensen nå egentlig. Er nok samme med deg
![]()
Har du vært hos legen, eventuelt tidlig ultralyd for å undersøke grunnen? Sist mens her var 24 desemberJeg er 9 uker og har spottet i en ukeer fordi jeg skulle hatt mensen nå egentlig. Er nok samme med deg
![]()
Tok test torsdag. Da viste cb 1-2 uker. Tok ny for et par timer siden for å sjekke HCG stigning og den viste 2-3 uker så får bare slå meg til ro så lenge. Virker som det går riktig vei! Vis vedlegget 159641
Tok denne i sta. På dagen. Har alltid svakere tester på dagen enn på kveldenHøres kjempebra ut! Da jeg spottet før SA gikk tydelig HCG ned og dagen etter spotting så kom jo blod med klumper og CBD viste ikke gravid. HCG synker fort så tidlig hvis det er en sa![]()
Et lite tips: hold deg til testing på et tidspunkt om dagen, gjerne morgen om urinen din er mest konsentrert daTok denne i sta. På dagen. Har alltid svakere tester på dagen enn på kvelden
Skal ta en senere i kveld også. Jeg bare føler for å ta tester så jeg klarer å slappe mer av! Er vel sikker dumt av meg men![]()
Har heldigvis ikke spottet noe mer.
Vis vedlegget 159743
Så bra for deg. De fleste sier det er normalt men hodet klarer ikke helt å falle til ro med det. Synes du at du ser noe stigning her? Cb og strimmel tatt i går, og to strimler tatt etter hverandre nå. Blir så usikker!! Men igjen det er sikkert dumt å overanalysere disse testene!Et lite tips: hold deg til testing på et tidspunkt om dagen, gjerne morgen om urinen din er mest konsentrert dada er det lettere å sammenligne stigningen fra dag til dag, og du slipper å bli stresset om det svinger litt på ulike tidspunkt.
Jeg var forøvrig hos lege idag. Hun betrygget meg med at litt brunt er helt normalt, og noen kan ha det hele svangerskapet. Varselbjellene bør ringe om man blør friskt og/eller mye![]()
Ja, jeg sliter med å slå meg til ro med det jeg også, men tenker at det må jeg bareSå bra for deg. De fleste sier det er normalt men hodet klarer ikke helt å falle til ro med det. Synes du at du ser noe stigning her? Cb og strimmel tatt i går, og to strimler tatt etter hverandre nå. Blir så usikker!! Men igjen det er sikkert dumt å overanalysere disse testene!
Men synes det tar så lang tid fra du tar testen - til de er positive om du forstår! Er det normalt?!
Vis vedlegget 159757
Vis vedlegget 159758
Ja, jeg sliter med å slå meg til ro med det jeg også, men tenker at det må jeg bareellers blir jeg tullete, og det kan umulig være bra! Har du hatt mer utflod?
Ja, jeg ser økning fra den igår til den sterkeste av de fra idag, men det er derfor det ikke er lurt å ta så mange for dagjeg lagde meg et lite kart jeg, der jeg limte på en test pr. dag. Som du ser så var det ikke en markant stigning hver dag, men stort sett annenhver:
Vis vedlegget 159770