"Spotting"

Vet ikke noe om dette med blødninger i svangerskap da jeg aldri har opplevd det som gravid, men etter siste døgns HCG-målinger vet jeg alt om å være bekymret:sorry:

Har ihvertfall hørt at det er veldig mange som spotter/småblør i svangerskapet uten at det er noe som helst galt. Krysser fingrene for at det er sånn for deg, sålenge det ikke er smerter er det vel et godt tegn:)

Stor klem, håper det går bra med alle oss usikre!
Tusen takk og god klem tilbake til deg! :) <3

Får håpe smertene holder seg laaaaangt unna i hvertfall 30 uker til! :p

Håper virkelig det går bra med alle oss usikre ja! :) utrolig hvor mye bekymring et barn kan skape, allerede fra det akkurat er unnfanget :D

Hvordan går det i dag? Håper det ikke har kommet noen blødning!!

Jeg spottet rødt og brunt til og fra i uke 7-9 i et svangerskap, da var det ingenting galt :) forrige gang kom en lite blødninger i uke 6, da mistet jeg noen dager etterpå. Men da var blødningen tykkere og mer slimete. Denne gangen spottet jeg i fem dager fra uke 4. Måler hcg og alt er fint :)

Ingen blødning eller smerter i dag, heldigvis! :) var lykkelig da det ikke var noen farge på dopapiret i dag morges :p
Så da holder jeg på ul-timen min om 1,5 uke, og skulle det skje noe annet i mellomtida så får jeg bare ringe volvat :)

Back
Topp