Spotting...

Wembie

Elsker forumet
Til min store fortvilelse oppdaget jeg at jeg fikk litt blod på papiret i sted...er bitte bitte lite, men nok til at jeg er dødsbekymra! Og jeg som skal på ferie i morgen....alt skulle jo være perfekt[:(]

Det jeg fikk på papiret, er lyyyyyyyyse rosa...så ingen ting er rødt....(har absolutt ikke noe vondt) men jeg er redd for det...Sist jeg mistet spottet jeg i totalt 5 uker etter hverandre, med et par dager pause midt i...men da startet det hele med en kraftig blødning som varte en dag...uten noen forvarsel i det hele tatt..

Jeg hater virkelig det her folkens...blir så ødelagt av det...redd hele ferien er ødelagt dersom dette ikke gir seg...sambo lurte på om vi skulle bli hjemme...men det har jeg ikke hjerte til...kan jo ikke gjøre så mye fra eller til uansett...og jeg skal jo på ultralyd om litt over en uke..så jeg får heller forsøke og kose meg litt...[&:][:(]

[&o]Huff, men tvi tvi for det beste[:)]

Huff, det trenger ikke å bety noe så jeg krysser fingrene for at alt er bra med spiren din:) Jeg hadde masse blødninger hele svangerskapet med eldstemann. Håper du får en super ferie og at du klarer å kose deg:)

Får håpe det ikke er noe som helst, denne gangen! Prøv å slapp så mye som mulig av. Ligg med beina høyt! Det har jeg hørt er bra.

Kos deg på ferien din, kjære. Ikke ta sorgene på forskudd[;)]

huff nei det er ikke noe kjekt..
Du får prøve å kose deg på ferie... UL er jo ikke så langt unna....[;)] (selv om en uke kommer til å føles som en evighet)[:-]

krysser fingrene for at det ikke er noe gale[:D]
kos deg på ferie[:)]

Uffda, det er ikke noe morsomt[&o]

Det kan jo være helt uskyldig, og kanskje kommer det av en liten rift eller noe sånt.. slimhinnene er visst litt mer skjøre nå som vi er gravide[:)]

Prøv å nyte ferien så godt du kan - krysser fingrene for at dere får se en fantastisk fin spire i beste velgående etter ferien[:)]

Så kjedelig like før ferien, men dessverre ikke noe man kan styre over.... Lykke til og tvi-tvi!

Håper spottinga holder seg borte fra nå av, så ferien kan nytes i fulle drag.
Så skal du se at du har gode nyheter etter ul i neste uke [;)]
God tur, og kos dere!

Tusen takk jenter...er godt med litt oppmuntrende ord....Spottinga har heldigvis gitt seg....var (!)minimalt(!) ved to toalettbesøk, og ikke noe siden...og jeg kjenner fortsatt ingen ting i magen eller andre steder...Så jeg satser på at det hele var ganske så uskyldig...[:)][:D] Så lenge det ikke starter opp igjen får jeg en flott ferie...skal klare å slappe av da...har gitt sambo sex nekt en stund fremover, men han overlever[;)][;)][;)]

Ja, det får han bare komme seg gjennom! Sambo her har sex nekt fram til neste "IKM"=P. Han går snart på veggen, men han har godtatt det;)

Hei. Jeg spottet også for noen dager siden.. Var ikke rødt, men brunt. Varte i ca3 dager, og nå er alt helt borte. Ble supernervøs når jeg oppdaget det.. Rett før jeg ringte legevakten. MEN det er over så får håpe det er slik uskyldig for deg også. Har lest at det er normalt å blø litt uten at det trenger å være en fare for spiren. Er jo flere her inne som sier de selv har opplevd det, og sitter med et friskt barn i dag. Lykke til og kos deg masse på ferie[:D]

Huff man blir jo så urolig når sånt skjer uansett. Håper at du klarer å koble av litt i ferien og at det ikke kommer noe mer! Tvi tvi!

Jeg spotta 2 dager på rad... har ikke sett noe etterpå....
krysser fingra for at d bare er uskyldig spotting for deg og....
Men forstår veldig godt at du blir nervøs og redd av sånn... ble d selv og... ,men d som hjalp meg var å gjøre noe som tok hele oppmerksomheten min sånn at jeg ikke tenkte på det!!

Back
Topp