Spotting ved menopur??

Maramo

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberbarna 19
Er det noen andre som har opplevd å spotte litt når de har gått på menopur?

Oppdaget det nå nettopp, ikke mye, men nok til at jeg blir stresset! Er på dag 13 med sprøyter nå, og var på ul i sta.. Sikkert ikke værre enn et sprengt blodkar, og han burde vel sett det hvis det var noe tidligere i dag?

Kan blodet komme fra en lite sår som har oppstått under UL?
Jeg har ved flere anledninger blødd litt etter UL.

Hmm...merkelig. menopur brukes jo opp til eggløsning, så det skal jo ikke være mensen liksom. Sikkert et sår etter ul, men jeg ville ringt klikikken i morgen og sagt ifra. Siklert ingen fare, men da vet de ihvertfall, og kan evt være mer forsiktig på ul neste gang:)

Jeg håper det et lite rift! Og regner med det. Men er første gang jeg opplever det i så fall.. Kan ikke skjønne noen annen logisk forklaring. Med alle de hormonene i kroppen er det vel nesten umulig med noen snnen blødning??

Tar en tlf i morgen, så slipper jeg å bekymre meg :) Fryktelig så mange bekymringer denne kroppen skal by på ;)

Kom forresten på at jeg var overbevist om at jeg skulle få mensen for et par dager siden, og var super stressa. Kom et ørlite hint av blod på papiret. Var nok også bare et knøttlite sår, men jeg kjente panikken komme.

Det er vel egentlig ikke rart at kroppen murrer litt under denne behandlingen. Har kjent litt på det selv. Men er egentlig overrasket over at jeg ikke har blitt dårligere! Særlig nå som vi har holdt på en stund. Men skal utrolig lite til å vippe en av pinnen:p Vi investerer jo mye i dette, både fysisk og psykisk!

Back
Topp