Spotting uke 6

Viljespire

Forelsket i forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
♡ Babymais2026 ♡
Jeg har både i går og i dag hatt noe rosa spotting ved toalettbesøk. Kun når jeg har tørka meg. Er 6+2 idag, har TUL på tirsdag. Noen med erfaringer? Har ingen smerter, eller ubehag. Var hos lege og målte HCG på mandag og den var på 6400. Sist jeg var gravid for 9 år siden hadde jeg ingen spottinger eller blødninger..

Slimhinnene (både i skjeden og resten av kroppen) har lettere for å blø under graviditeten, så det kan fint være en sånn uskyldig årsak.

Vanskelig å si.. jeg har opplevd spotting både når det var ma og når alt var ok. Jeg hadde nok tatt kontakt med lege, men ikke alle leger som viser like mye forståelse desverre..

Jeg har både i går og i dag hatt noe rosa spotting ved toalettbesøk. Kun når jeg har tørka meg. Er 6+2 idag, har TUL på tirsdag. Noen med erfaringer? Har ingen smerter, eller ubehag. Var hos lege og målte HCG på mandag og den var på 6400. Sist jeg var gravid for 9 år siden hadde jeg ingen spottinger eller blødninger..
Jeg blødde masse forrige svangerskap, og har også spottet i dette! Var på TUL 6+2/3 og da var det hvertfall hjerteblink :) Ikke blødd siden nå. *bank i bordet* Men forrige blødde jeg en del fra uke 5+6 - 9+0..

Har også to svangerskap til hvor jeg ikke har blødd noe :dance018

Vanskelig å si.. jeg har opplevd spotting både når det var ma og når alt var ok. Jeg hadde nok tatt kontakt med lege, men ikke alle leger som viser like mye forståelse desverre..
Får bare holde pusten til tirsdag :sorry:..

Jeg blødde masse forrige svangerskap, og har også spottet i dette! Var på TUL 6+2/3 og da var det hvertfall hjerteblink :) Ikke blødd siden nå. *bank i bordet* Men forrige blødde jeg en del fra uke 5+6 - 9+0..

Har også to svangerskap til hvor jeg ikke har blødd noe :dance018
Så fint å høre at dere hørte hjertebank :Heartred Så forferdelig ubehagelig når det blir spottinger/blødninger. Man tenker jo automatisk at graviditet og blod ikke hører sammen! Får bare krysse det som krysses kan.. Jeg har hvertfall nok av symptomer - noe som trygger litt

Så fint å høre at dere hørte hjertebank :Heartred Så forferdelig ubehagelig når det blir spottinger/blødninger. Man tenker jo automatisk at graviditet og blod ikke hører sammen! Får bare krysse det som krysses kan.. Jeg har hvertfall nok av symptomer - noe som trygger litt
Graviditet og blødning er faktisk veldig normalt :happy:

Forrige svangerskap hadde jeg småblødninger/spotting i uke 6, 8 og 12 - alt var fint :angelic: Trodde jeg slapp unna denne gangen, men jaggu fikk jeg ikke en blødning/spotting når jeg var 8+0! Hadde ultralyd samme dagen, og alt var fint:Heartred Ga seg etter 1-2 døgn! Jordmoren jeg var til sa at det mest sannsynlig var små blodkar som sprakk pga mye mer blod i omløp i kroppen:happy:

Har hatt ett svangerskap uten blødning, en SA med spotting og etter hvert kraftig blødning i uke 6/7, og så ett svangerskap med spotting og relativt kraftige blødninger frem til uke 14 som endte i en helt frisk baby. Spotting trenger ikke være tegn på at noe er galt. <3

Back
Topp