Spotting uke 6

Bruker56ki

Betatt av forumet
Hei.
Er det noen av dere andre som har opplevd rosa/brunt (veldig lyst, «utvannet») utflod uten å ha mistet?

Er 5+6 i dag og opplevde litt rosa på papiret i går.. :( Sjekket hcg stigning som var normal, men klarer ikke slappe av når det kommer rosa…

(ønsker ikke å høre om det som endte i SA eller MA)

Det er mange som opplever det.. går du på progesteron støtte så kan man få skjøre slimhinner som kan blø lett :)

Jeg har både spottet rosa og hatt frisk blødning i uke 6, er 12 uker på vei nå :happy:

Veldig vanlig å spotte litt, slimhinnene blir jo skjørere under en graviditet!

Takk for svar ❤️ Gikk på lutinus frem til testdato men sluttet for 1.5 uker siden:sorry:
I dag har det kommet litt lysebrunt, og murringer - så er veldig veldig spent på om dette går veien ❤️:rolleyes:

Jeg har både spottet og blødd (ganske mye også) med femåringen. Var inne på flere ultralyder i starten og de fant ingen årsak til hvorfor. Fikk da beskjed om at sånn er det for noen ❤️

I tillegg til alt de andre sier om skjøre slimhinner.

Jeg hadde blødninger noen ganger både lite (spotting) og mye. Sist gang var i uke 13. Er i uke 20 nå. Det ble stort sett konkludert med at årsaken var skjøre slimhinner. :happy:

Nå kommer det bare lysebrunt på papiret…. Er det også spotting? :( Prøver å innstille meg på at dette kanskje ikke går veien… Det må alltid skje i en helg:(:(:(

Nå kommer det bare lysebrunt på papiret…. Er det også spotting? :( Prøver å innstille meg på at dette kanskje ikke går veien… Det må alltid skje i en helg:(:(:(

Etter at jeg hadde blødning var det alltid brun spotting etterpå. Gammelt blod/rester. Håper for deg. :Heartred

Lysebrunt betyr gammelt blod, så da blør du jo ikke friskt lenger. Det tyder jo på at blødningen har stoppet:)

jeg opplevde flere tilfeller av utvannet lyserosa på papiret (særlig ved avføring) helt i starten, samt etter samleie og av og til ellers ved fysisk anstrengelse. Gikk gjerne over til lysebrun spotting en halv dag eller noe før det ga seg helt etter hver gang. Dette var mest sannsynlig bare skjøre slimhinner.

Opplevde også å blø ganske mye og klumpete i uke 7, samt hadde flere friske ganske store styrtblødninger mellom uke 8 og 15. Er nå snart 36 uker og alt er i skjønneste orden med den lille i magen:happy:

Blodprøvene viser dobling i hcg nivået, så det er jo bra! ❤️Ultralyd neste torsdag:rolleyes: Spotter enda brunt, så klarer ikke ha troa helt enda men :nailbiting: Hcg er lovende ❤️

Back
Topp