spotting uke 6

Sommerbarn88

Elsker forumet
Julimammaer 2016
Hei. I morgen er jeg 6 uker på vei, men i dag begynte jeg å spotter. Og det samme skjedde forgje gang og da gikk det galt. Så er ganske langt nede i dag. Så lurer på om det er noen her som spottet i uke 6 og at det gikk bra? Trenger en solskinn historie nå.
 
Jeg har spottet endel fra uke 4-7 egentlig. Har stoppet nå. Fikk også se et bankende hjerte på ul 7+4. Er ganske normalt å spotte i 1 trimester:)
 
Her spottet hele veien med jevne mellomrom...har ikke hatt ul ennå, så VET ikke om det har gått bra, men jeg føler meg i aller høyeste grad gravid fremdeles...
Er visst vanlig å spotte, så vi krysser alt vi har! :) har du tenkt på å få målt hcg, evt. tidlig ul?
 
Jeg har både spottet og blødd av og på, men har en sprell levende baby inni meg :) 15 uker på vei nå, og har nettopp sett den lille på ultralyd ❤️
 
Ja mener å huske jeg spottet litt med første mann og det gikk jo fint. Så forgje gang tenkte jeg at det var normalt, og denne gangen er jeg redd for at det skal gå galt. Tenkte å ringe legen I morgen å høre om jeg kunne få målt hcg :) Men de er ikke så hjelpsom før uke 12.
 
Første gang så spottet jeg i flere uker fra uke 5. Hun ligger nå og sover i senga si derimot gikk det galt en gang tidligere, og da blødde jeg ikke noe. Spotter igjen, og er nervøs da symptomene kommer og går. Skal bestille privat ul i morgen så jeg kan roe meg ned litt ☺
 
Ja, spottet på søndag og såvidt på mandag, hadde og ganske kraftige menssmerter på søndag som jeg ikke har hatt noe særlig av denne gangen i motsetning til sist svangerskap. Er 7+0 i dag onsdag og det føles ut som det har gått bra:) kan jo ikke vite sikkert men. Sist spottet jeg en gang i uke 10.
 
Back
Topp