Spotting to dager før IKM

Babygirl93

Forelsket i forumet
❤️Mailykke 2022❤️
Noen som har spottet brunt/rødt 12 dpo og likevel vært gravid? Festeblødning eller mensen? Klamrer meg til håpet nå kjenner jeg :( Men føler jeg bare må forberede meg mentalt til en ny pp :depressed:
 
Jupp, blødde bittelitt 2 dager før ikm og jeg er gravid i uke 7 :love7
Åååh gratulerer så mye! ❤️ Håper det er tilfelle for meg også :sorry: Syklusen min er på 28 dager PRESIS, så er veldig uvanlig for meg å spotte to dager før den egentlig skal komme. Krysser fingrene nå :shy:
 
Åååh gratulerer så mye! ❤️ Håper det er tilfelle for meg også :sorry: Syklusen min er på 28 dager PRESIS, så er veldig uvanlig for meg å spotte to dager før den egentlig skal komme. Krysser fingrene nå :shy:
Tusen takk :Heartred jaaa, ikke vanlig med meg heller så hadde stor troa, men jeg fikk ikke positiv test før på ikm dagen :) lykke til! Du må holde oss oppdatert! :love7
 
Fikk svak positiv test idag :) Men spotter enda, så vet ikke om dette går veien :( IKM i morgen, så får bare se an. Er litt bekymret..men foreløpig ingen smerter!
 
De to gangene jeg har vært gravid har jeg spottet i ca 3 dager før ikm :) 1. 2 år om et par uker. 2. endte dessverre i SA. Lykke til <3
 
Back
Topp