Spotting over flere dager

Dragen’s hule

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Julibarna2024☀️
Hei dere flotte folk!
I dag er jeg i teorien 7+0..
Tror jeg hadde litt sen el, da jeg har ustabil syklus, men hadde el-slim rundt 28/29/30 oct. Så el må ha vært rundt den tiden.
Siden jeg har mistet to ganger før fikk jeg målt hcg når jeg var 4+5 og 5+0. Da var hcg 175 og økte til 424, så følte meg veldig bra etter det.
Når jeg var 5+5 begynte jeg og spotte.. fikk målt hcg på nytt 5+6 som da var den økt til 4217, neste måling tok vi 6+2 da var den 9594. Så hcg stiger som det skal. Samtidig som vi tok siste hcg gjennomførte vi også en ul, men der kunne vi bare se fosterhulen og noe som kanskje kunne være plommesekken. Noe gyn mente var litt mindre enn hun hadde ønsket å se med det hcg nivået..

Nå er jeg som nevnt 7+0 og er på dag 9 med spotting.. skal ha ny ul på lørdag for å se om ting har utviklet seg, men jeg kjenner at jeg er redd for at dette er en BO..
Er det noen som har noen erfaringer å dele? Enten med spotting over flere dager eller hva man burde se på ul når man har hcg nivåer rundt 9000?

Jeg hadde spotting på samme tidspunkt som deg. Var hematom i livmoren som blødde litt. Alt var fint på ul 6+4 med et lite blinkende hjerte. Hadde hcg på 35000 5+6. Jeg hadde ivf så vet nøyaktig.
Men er du helt sikker på når el var? Kanskje det var senere enn du trodde?

Jeg hadde spotting på samme tidspunkt som deg. Var hematom i livmoren som blødde litt. Alt var fint på ul 6+4 med et lite blinkende hjerte. Hadde hcg på 35000 5+6. Jeg hadde ivf så vet nøyaktig.
Men er du helt sikker på når el var? Kanskje det var senere enn du trodde?
Nei, vet som sagt ikke 100% når el var, så kan være noen dager senere enn hvis syklus var 28 dager.. men med tanke på når vi hadde sex, hcg nivåer og når jeg testet positivt så kan det ikke være mye mer enn 3-4 dager senere.

Hei dere flotte folk!
I dag er jeg i teorien 7+0..
Tror jeg hadde litt sen el, da jeg har ustabil syklus, men hadde el-slim rundt 28/29/30 oct. Så el må ha vært rundt den tiden.
Siden jeg har mistet to ganger før fikk jeg målt hcg når jeg var 4+5 og 5+0. Da var hcg 175 og økte til 424, så følte meg veldig bra etter det.
Når jeg var 5+5 begynte jeg og spotte.. fikk målt hcg på nytt 5+6 som da var den økt til 4217, neste måling tok vi 6+2 da var den 9594. Så hcg stiger som det skal. Samtidig som vi tok siste hcg gjennomførte vi også en ul, men der kunne vi bare se fosterhulen og noe som kanskje kunne være plommesekken. Noe gyn mente var litt mindre enn hun hadde ønsket å se med det hcg nivået..

Nå er jeg som nevnt 7+0 og er på dag 9 med spotting.. skal ha ny ul på lørdag for å se om ting har utviklet seg, men jeg kjenner at jeg er redd for at dette er en BO..
Er det noen som har noen erfaringer å dele? Enten med spotting over flere dager eller hva man burde se på ul når man har hcg nivåer rundt 9000?
I alle svangerskap det har vært liv, har vi sett hjertebank og blodgjennomstrømning i uke 6+1.

Krysser fingrene for at det kun er snakk om sen utvikling for deres del :Heartred

Jeg hadde spotting hver dag fra uke 6 til 9. Gikk fint her og er 39+0 nå ❤️ Fikk se bankende hjerte på ultralyd 6+5. Hcg var 640 når jeg var 4+2 og 44675 når jeg var 6+1. Vet nøyaktig pga ivf. Mulig du ikke er så langt på vei som du tror? Håper alt går går bra ❤️

Kan jo oppdatere her også:
Var på UL i dag da gyn hadde tid til å ta meg inn litt tidlig. På ul kunne vi se at ting utvikler seg og et lite hjerte som slår.
Hun kunne også se antydning til en blødning utenfor fosterhulen og det er nok grunnen til at jeg spotter. Den spottingen kommer nok til å fortsette en stund, men så lenge den ikke tar seg opp så burde det ikke påvirke fosteret.

Back
Topp