Spotting og bekymra

For å betrygge deg så blødde jeg hver dag fra uke 6-12. Jeg var helt sikker på at det var SA. Jeg hadde et hematom i livmor, så det var derfor jeg blødde❤️ Vesle vennen er 1,5 år nå❤️
Takk for betryggende svar..jeg hadde også blødning i mine 2 første svangerskap, men har også opplevd SA så blir helt koko. Vet jo jeg ikke kan gjøre noe til eller fra, men hater denne uvissheten

Takk for betryggende svar..jeg hadde også blødning i mine 2 første svangerskap, men har også opplevd SA så blir helt koko. Vet jo jeg ikke kan gjøre noe til eller fra, men hater denne uvissheten
Det værste er å leve i uvissheten. Rart hvordan vi ikke har noe anelse om hva som skjer i vår egen kropp❤️❤️ Men prøv å ikke ta sorgene på forskudd❤️

Overskriften sier seg selv, har hatt ganske vondt i magen og tok meg en Paracet nå for så å gå på toalettet, når jeg dyttet papiret litt innenfor så kom det spor i utfloden..så nå krisemaksimerer jo jeg å tenker begynnende SA :(:smiley-angry017
I forrige svangerskap så spotta jeg av og på i litt over en måned, ble aldri funnet ut noen grunn til at the skjedde, mest sannsynlig bare slimhinnene mine som var skjøre. Var inne på UL med en av de, fordi jeg hadde sikkelig sånn 'får ikke sove en gang' vondt i ei side rundt uke 6 og de var beskymret for exu, men på UL var alt bra, fikk se hjertelyd og det hele.

Skjønner veldig godt at det er stressende da, gjorde det selv, og vil gjøre det igjen, men det er veldig vanlig å blø litt i første trimester, så krysser fingrene på at det går bra for din del

Jeg opplevde det i forrige svangerskap spotting og det å virkelig fossblø. Tok da ul og hun sa at det var en hematom ‍♀️ de visste ikke hvorfor (ah kvinnekroppen - et medisinsk mysterium)

Den spira er nå 4 år gammel og spiser Baconost foran Bluey på TV-en :cat:

Har opplevd det samme både med resultat baby og SA/MA. Helt enig at den usikkerheten kan føles laaang. Håper det gir seg fort.

Hvordan går det med deg? :Heartred
Det har på ingen måte tatt seg opp, heller minsket. Men det murrer felt, så nå sitter jeg bare å venter på NÅ kommer blødningen. Er 10år siden jeg hadde SA sist og husker ikke hvordan den startet, men husker jeg blødde fælt. Men jeg tenker det verste. Tok en digital i dag som viste fortsatt 2-3 og jeg er mellom 5+0-5+3

Back
Topp