Spotting,mensen???

icce93

Andre møte med forumet
hei..
Er 12 dager siden jeg skulle hatt mensen, tok test for to dager siden og den viste negativt. igår (mandag) fikk jeg en slags brun utflod. Og idag kom det ferskt blod på papiret og har bare økt litt mer iløpet av dagen, er slik at jeg må ha inlegg.. Kan jeg være heldig eller er det bare mensen som er på vei?? Å da hvorfor 12 dager for sent,, den er aøltid regelmessig og går ikke på noe prevansjon.. :) takk på forhånd.

Hei!

Som jeg forstår deg har du lyst å bli gravid, og da er det aldri kjekt med blødning....

Hvis du har tatt test og den er tydelig negativ er det ikke sansynlig at du er gravid - dessverre.
De testene som er på markedet idag er så pass sensitive at de vanligvis slår ut kort tid etter uteblitt menstruasjon hvis man er gravid.

Du kan jo ha vært gravid uten at det har blitt noe av svangerskapet. Så for meg høres det mest ut som om det er mensen din som er på vei. Se det litt an - hvis det på en måte ikke virker som om det er en vanlig mens-blødning kan det være lurt å kontakte lege for å få en sjekk.

Lykke til uansett :-)

Vennlig hilsen fra jordmor Ragna.

Er billig tester like gode som disse dyre??
Dette virker ikke som vanlig mensen nei.. Og har sluttet og blø.
Forvirret:( pleier å ha mensen i 4/5 dager. Denne gangen blødde jeg bare i to..
Skal til legen.. Gruer meg :(

Back
Topp