Spotting fra EL til IKM

Frk.strikk

Glad i forumet
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Septemberlykke 2021
Junispirene24❤️
I de siste tre månedene har jeg opplevd å ha brun spotting etter bare to-tre dager etter positiv eggløsningstest og helt frem til mensen begynner for fullt. Har også murringer. Før spottet jeg ca 2-3 dager før mensen.
Er det noen der ute som har erfaringer med dette? Jeg skal til legen på mandag, og er veldig nervøs for hva som eventuelt kan være galt.

Skal sies at jeg sluttet på p-pillene etter 8 års bruk i november, og vi startet prøvingen aktivt med testing av eggløsning i mars. Aldri sett en positiv graviditetstest :( ønsket om en liten spire er så sterkt, og jeg er livredd for at noe kan være galt pga denne spottingen..

Er 23 år og samboeren er 30.
 
Last edited:
Jeg har ville tatt en gyn sjekk og evt. Blodprøver. Før jeg ble gravid sist gang spottet jeg fra 7-8 dpo til mens. Jeg fikk da en pergo kur og spottingen forsvant og jeg ble gravid. Men det var ingenting galt heldigvis. Har ei frisk jente på 2 og halvt år nå:happy:
 
Jeg har ville tatt en gyn sjekk og evt. Blodprøver. Før jeg ble gravid sist gang spottet jeg fra 7-8 dpo til mens. Jeg fikk da en pergo kur og spottingen forsvant og jeg ble gravid. Men det var ingenting galt heldigvis. Har ei frisk jente på 2 og halvt år nå:happy:

Tusen takk for svar! Håper legen henviser meg til gyn på mandag da :)
 
Korleis gjekk det hos legen?

Jeg fikk positiv test dagen før legesjekken! :love7
Denne måneden var det annerledes spotting, det var friskt blod de tre første dagene, og deretter vanlig spotting i 3-4 dager før det gav seg!
Termin er 29. Mai, og vi er så takknemlige :Heartred
 
Jeg fikk positiv test dagen før legesjekken! :love7
Denne måneden var det annerledes spotting, det var friskt blod de tre første dagene, og deretter vanlig spotting i 3-4 dager før det gav seg!
Termin er 29. Mai, og vi er så takknemlige :Heartred
Fantastisk! Gratulerer så mykje :)
 
Back
Topp