Spotting før/under eggløsning? Sorry ekle detaljer.. ;)

*Millie87*

Blir kjent med forumet
Hei :)

Etter en tidlig SA i juli, har jeg hatt sykluser på 25 dager. Ut fra dette, så venter jeg eggløsning rundt den 12.september. Jeg hadde sex 9.september, og etter det har jeg begynt å spotte. Ikke sånn at det kommer i trusen, men definitivt på papiret når jeg tørker meg. Jeg hadde og sex i morges, og det er akkurat som om spottingen er litt sterkere rett etter sexen begge gangene, men den har vedvart siden 9. september.

Jeg har aldri hatt dette før, og lurer veldig på hva det kan være. Man kan jo bli forvirret av mindre, men da jeg googlet spotting rundt eggløsning, så fikk jeg opp alt fra at man er ekstra fruktbar til at det kan være tegn på at man har vansker med å bli gravid. Er det noen som har erfaring med noe lignende? Eller som har noe kunnskap som de brenner inne med til en takknemlig sjel? ;)

Kunne så gjerne tenke meg en junibaby... :)
 
Hei!
Jeg har bare hørt det samme som deg: Det kan bety at du er ekstra fruktbar :) Lykke til!
 
Har ingen erfaring med det desverre, men nsker deg lykke til :) håper det klaffer og at pira sitter denne gangen. :)
 
Har ikke opplevd det men jeg har merket at i den fruktbare perioden så er det ekstra med slim.. Lykke til :)
 
HAha, huff så ikke dette inlegget jeg så jeg har laga et innlegg om meg selv om akkurat det samme :P jaja her var det jo noen svar da :)
 
HAha, huff så ikke dette inlegget jeg så jeg har laga et innlegg om meg selv om akkurat det samme :P jaja her var det jo noen svar da :)
 
HAha, huff så ikke dette inlegget jeg så jeg har laga et innlegg om meg selv om akkurat det samme :P jaja her var det jo noen svar da :)
 
Takk for svar alle sammen ;) 

Tenker jeg stikker å kjøper en graviditetstest i morgen, og ringer muligens til fastlegen. Det er friskt blod, noe som gjør at jeg tenker litt mer på det enn hvis det hadde vært brunt, gammelt blod, og spottingen har fremdeles ikke stanset.

Jeg hadde noen lignende erfaringer i sommer, når jeg testet positivt. Veldig tidlig da og, så jeg skjønner ikke egentlig hvordan det er mulig, da eggløsningen må ha kommet mye tidligere enn vanlig. Jeg begynte å blø en uke etterpå, og testet da negativt etter noen dager. Var inne hos legen en 4-5 dager etter at jeg begynte å blø (var midt i Tyrkiaferie), og da var det ikke økte hcg nivåer i blodet.

Så uansett hva dette er, så tenkte jeg at det er greit å eventuelt på dokumentert det, for jeg begynner å bli litt bekymret for at det er noe galt med meg, og at det å bli gravid ikke skal bli så lett som jeg håper på. 

Men skal prøve å ikke ta noen sorger på forskudd ;)
 
Back
Topp