Spotting før ikm

prøver123

Flørter med forumet
Dere som spotter før ikm, hvor lenge prøvde dere før dere ble gravid? Spottet dere før ikm når dere ble gravid? Måtte dere bruke støttemedisin slik som progesteron for å få det til?

Dere som spotter før ikm, hvor lenge prøvde dere før dere ble gravid? Spottet dere før ikm når dere ble gravid? Måtte dere bruke støttemedisin slik som progesteron for å få det til?
med nr 1: Spottet max 1 dag før mens, ingen støttemedisiner.

med nr 2: sluttet på pillen for å prøve på nr 2, for hver syklus som gikk merket jeg en tendens til at jeg spottet tidligere enn før, noen sykluser så tidlig som 10 dpo. Fikk utrogestan av gyn, spiren satt på første pp med det, hadde da prøvd ca 1 år.

Jeg spotter omtrent alltid før mensen. Begynner stort sett på 3 DPO og er avogpå til mensen kommer. Det har ikke hatt noe å si i forhold til å bli gravid. Har ikke pleid å spotte de månedene jeg blir gravid. Men denne runden har jeg hatt både spotting og positiv test. Jeg har alltid hatt det slik. Hadde det sånn før mine tre andre barn som kom som perler på snor. Og dette er femte runde med positive tester siden oktober. Har mistet, men gynekologen sa at spottingen har ingenting med det å gjøre.

Jeg kunne spotte flere dager før mensen var venta. La oss si eggløsning skjedde dag 14.
Men allerede på dag 20 begynte jeg å småblø. Det betyr at eggløsning va død allerede. Egget må leve minst 14 dager for positiv test
Husker ikke å hvor lenge dette pågikk. Tok masse blodprøver.
Fikk tilslutt letrozol og progesteron for å bli gravid. Og ble gravid på medisin. 2 jenter ble født

Back
Topp