Spotting etter uke 30.?

Dragemamma85

Betatt av forumet
Oktoberbarna 2021♡
Fikk litt rosa/rødt på papiret tidligere i kveld. Er det andre som har opplevd dette så langt ut i graviditeten? Er gravid med mitt 5. barn, men har aldri opplevd dette, og synes det er litt skremmende…
 
Har ikke opplevd det før, nei. Også gravid med mitt femte barn. Har du murringer? Ville ringt til føden å hørt med de:Heartred
 
Kan det være rift etter sex..?
Jeg hadde blødning i første svangerskap; bare sånn.. blod på papiret. Men det var etter sex.. så jeg og føden konkluderte med at det var derfor.
Stoppet og skjedde ikke noe mer.
Men, det er bedre å bare.. ta en telefon til føden, så kan dere foreta en vurdering sammen.
 
Har ikke opplevd det før, nei. Også gravid med mitt femte barn. Har du murringer? Ville ringt til føden å hørt med de:Heartred
Ingen murringer, og det har ikke vært antydning til noe mer. Tenkte jeg skulle se an til i dag ettersom jeg var på kontroll hos jordmor i går og alt var fint. Har også kontroll og UL neste uke. Satser på at det var helt ufarlig:)
 
Kan det være rift etter sex..?
Jeg hadde blødning i første svangerskap; bare sånn.. blod på papiret. Men det var etter sex.. så jeg og føden konkluderte med at det var derfor.
Stoppet og skjedde ikke noe mer.
Men, det er bedre å bare.. ta en telefon til føden, så kan dere foreta en vurdering sammen.
Tja, har ikke vært noe action her siden lørdag eller søndag, så vet ikke om det kommer av det:confused: ettersom det var veldig lite, og ikke har kommet noe mer så ser jeg det an tror jeg. Og evt tar det litt mere med ro, heftige dager hjemme med ettåringen:eek::):Heartblue
 
Tja, har ikke vært noe action her siden lørdag eller søndag, så vet ikke om det kommer av det:confused: ettersom det var veldig lite, og ikke har kommet noe mer så ser jeg det an tror jeg. Og evt tar det litt mere med ro, heftige dager hjemme med ettåringen:eek::):Heartblue

Kan være sprukket blodkar et sted, eller så. Ofte helt uskyldig med små blødninger. Men om du kjenner deg regelrett bekymret, må du ikke nøle med å ringe føden ❤️
 
Jeg ville ikke ventet med dette , ta en telefon til føden og hør hva de mener. Man skal ikke spotte etter uke 22 fikk jeg beskjed om da jeg hadde små blødninger.
Jeg har blitt fulgt opp nøye etter jeg spottet , de sjekket hvor blødningen kom fra, sjekket mormunn , babyen og alt annet. Veldig trygt å godt at de er så nøye.
Jeg fikk beskjed om at jeg måtte ta kontant med sykehuset om jeg spotter mere uansett når på døgnet det.
Så ta heller en telefon nå slik at de kan ta en vurdering på om de vil se til deg i kveld eller avvente ❤️
 
Jeg er gravid med nummer fire. Har i alle tre svangeskapene spottet de tre første mnd. Denne gangen spottet jeg plutselig litt i uke 27 og igjen et par uker senere uten noen god grunn (sex,trening etc). Men jeg gjorde ikke noe med det. Babyen beveger seg mye jeg kjente ikke annet ubehag. Har nevnt det for jm på vanlig kontroll i ettertid, og hun sa det var normalt. Mye blod i slimhinnene, så det kan fort blø bittelitt..
 
Back
Topp