Spotting etter spiral

Lillebie88

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Tok ut hormonspiralen 5. November, har siden da hatt (sorry detaljer) brun utflod i 3-4 dager så pause 3-4 dager så på an igjen... Lei av dette, har ikke hatt mens enda, så lurer veldig på hva dette er... Skal til legen 9.40 så det blir spennende å høre hva hun sier. Noen som har vært borti noe liknende??

Jeg hadde ikke noe særlig spotting, men det tok syv uker før jeg fikk mensen. Så det vil si ca 3,5 uker før jeg fikk en slags syklus. Jeg tempet fra den dagen spiralen ble tatt ut, så jeg kunne oppdage når kroppen begynte å prøve seg på en syklus.... Sånt kan ta tid etter hormonspiral (og andre hormonpreparater).

Lykke til hos legen, da!

Hadde EL som normalt da jeg hadde h.spiral, men mens var kun i form av mellomnlødninger og spotting. Noen dager etter fjerning kom mensen tilbake og den var fryktelig sterk. Er på dag 33 av syklusen nå og har ikke fått mens eller spotting.
Tror de fleste reagerer forskjellig med tanke på hormonforandringene, er nok ingen fasit på dette :(

Nei, du har nok rett, fikk beskjed om å vente å se, hadde det ikke gått over, eller jeg hadde fått mens før februar skulle jeg komme tilbake... Så vi får bare vente og se:))

Er uansett betryggende å gå til legen, krysser fingrene for at kroppen normaliserer seg snart så en spire kan flytte inn :D lykke til med prøvingen!

Back
Topp