Spotting etter sex?

BeeDee

Forelsket i forumet
Ja som overskriften sier. Noen som har spottet noen dager etter sex? Jeg og mannen hadde sex seint søndag kveld, og igår begynte jeg å spotte. Det kommer kun på papiret etter toalettbesøk. Blir litt små bekymret da forrige SA starta like etter sex, men da blødde jeg svakt. Og jeg er fortsatt kvalm og ømme nipler så krysser jo fingrene[emoji849] men noen som har opplevd lignende?

Sniker. Da jeg var gravid hadde jeg spotting etter sex noen ganger men da rett etterpå. Da var det bare ett sprukket blodkar. Men dette er jo noen dager etter så usikker. Men er jo vanlig å spotte i starten også. Kan være mange årsaker som ikke trenger bety sa. Og sex i seg selv fører ikke til sa. Det er sikkert om man ikke har ett risikofylt svangerskap

Sniker. Da jeg var gravid hadde jeg spotting etter sex noen ganger men da rett etterpå. Da var det bare ett sprukket blodkar. Men dette er jo noen dager etter så usikker. Men er jo vanlig å spotte i starten også. Kan være mange årsaker som ikke trenger bety sa. Og sex i seg selv fører ikke til sa. Det er sikkert om man ikke har ett risikofylt svangerskap

Skal til lege på tirsdag, får snakke m henne da. Skal ha ekstra oppfølging denne gang, grunnet risikofødsel forrige gang.lite fostervann og jenta mi var kjempe liten 10 dg på overtid

Back
Topp