Spotting etter sex

Lykkeliten Nr 3

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Har sett på ul for 3 dager siden at alt var fint. Og har hatt litt blødning /brun utflod før ul. Men kom litt gammelt blod ette ul(sikker pga inv ul) . Og nå når vi hadde sex kommer det litt brunt blod.. Blir så frustrert .. Akuratt sett at alt var i orden så kommer det nye bekymringer .. Bør eg ungå sex? Blir så stressa av dette!! Flere som små blør?

Har sett på ul for 3 dager siden at alt var fint. Og har hatt litt blødning /brun utflod før ul. Men kom litt gammelt blod ette ul(sikker pga inv ul) . Og nå når vi hadde sex kommer det litt brunt blod.. Blir så frustrert .. Akuratt sett at alt var i orden så kommer det nye bekymringer .. Bør eg ungå sex? Blir så stressa av dette!! Flere som små blør?
Er 9+2 foresten

Mest sannsynlig Bare slimhinnene som har blødd litt:) de er mye mer ømfintlige når man er gravid. Men skjønner det er lett å bekymre seg for det! Jeg selv unngikk sex helt fram til første Ul hvor jeg så hjertet slo. Nettopp av den grunn at jeg visste jeg ville bli bekymret hvis jeg blødde litt i etterkant og ikke hadde fått sett at alt var bra i forkant.

Jeg har blødd i 10 dager nå jeg :eek:

Alt er vel med lille, men får ikke svar på hvorfor jeg blør. Småblør bare jeg også, bittelitt i slengen.

Men ja, det er veldig frustrerende!!!

Heldigvis er jeg kvalm som aldri før og puppene verker som bare det, så kjenner at kroppen jobber med å lage et nytt menneske. ;)

Blir fort usikker :/ har alle symptom . Begynnt og kaste opp på toppen av alt . Så tror ikkje det er noe galt med babyen . Men blir likavell livredd for at det kan gå galt. Spesielt MA. Det skremmer meg mest

Blir fort usikker :/ har alle symptom . Begynnt og kaste opp på toppen av alt . Så tror ikkje det er noe galt med babyen . Men blir likavell livredd for at det kan gå galt. Spesielt MA. Det skremmer meg mest
Hvis det ikke gir seg så kontakter du lege for ny ul. ;)

Jeg er også redd for ma! Blir å spørre legen når jeg skal dit på onsdag om enten ny hcg-måling eller ul, siden jeg blør hele tiden.

Gynekologen sa til meg at når man har sett hjerte slå på ul er det 3% sjanse for sa. Altså veldig gode prognoser for at den lille vil klare seg. ;)

Jeg har tempet før jeg ble gravid, og temper enda. Det beroliger meg veldig. Høy temp i svangerskapet betyr at alt er bra med lille. :)

Hvis det ikke gir seg så kontakter du lege for ny ul. ;)

Jeg er også redd for ma! Blir å spørre legen når jeg skal dit på onsdag om enten ny hcg-måling eller ul, siden jeg blør hele tiden.

Gynekologen sa til meg at når man har sett hjerte slå på ul er det 3% sjanse for sa. Altså veldig gode prognoser for at den lille vil klare seg. ;)

Jeg har tempet før jeg ble gravid, og temper enda. Det beroliger meg veldig. Høy temp i svangerskapet betyr at alt er bra med lille. :)
Jeg signerer denne! :-)

Har en lege time i morgen. Mulig eg spør etter ny ul om noen uker. Hcg nivået slutter vell og stige i uke 10? Er 9+3 nå.

Jeg hadde styrtblødning etter sex. Var skikkelig skummelt, for det var ganske mye. Men på UL viste et bankende hjerte heldigvis ❤

Nei, jeg vet ikke hvorfor. Sikkert noen blodkar som røk. Det er jo litt "skjørere" oppi der nå sikkert.

Back
Topp