Spotting dag 12.

Lykke_er_2juma

Betatt av forumet
Sommerfuglene 2017
Hei! Har et spm om noen andre har opplevd liknende og om dere da fant ut av hva det var.

Jeg har 2 barn fra før av der jeg har blitt gravid ganske med en gang. Altså på forsøk nr 2 har jeg blitt gravid.

Nå har vi prøvd siden juni/juli og det har fortsatt ikke skjedd noe. Jeg har stort sett en syklus på 32-33 dager. Men av og til kan det komme en som er kortere eller lenger. Hadde for noen mnd siden en syklus på 26 dager. Jeg blør stor sett i 6 dager der en dag midt inni perioden er en slags pause da jeg blør svært lite. Denne gangen trodde jeg at jeg skulle få TR på dag 32. Tok graviditetstest noen få dager etter ikm. Som selvfølgelig viste negativt. Fikk så TR på dag 38. Blødde normalt de 2 første dagene, de 4 neste dagene var det svært lite og gjerne litt brunt. Har nå på dag 11 og 12 hatt rosa og Slimete utflod. Hva kan dette være tegn på? Er det eggløsning, festeblødning eller tegn på noe annet?

Har aldri opplevd dette før med mindre jeg har vært gravid.
Har noen opplevd å være gravid så kort tid etter man har hatt TR?

Har hatt en del murringer de siste dagene også..

Noen andre som har opplevd dette?
På forhånd takk for svar <3

Dette høres ut som fertilt slim og at eggløsning er på gang! Jeg har mensmurringer flere dager i forkant av eggløsningen, og noen ganger er utfloden litt rosa. Det betyr bare at man er veldig fruktbar. Kan så klart være en liten rift også, men murring høres jo ut som EL. (Sammen med slimete utflod er jeg svært lite i tvil)

Husk også at det er helt normalt å prøve i opptil et år. At du har blitt gravid kjapt tidligere høres for meg ut som du har vært veldig heldig :love017

Alt avhenger av når eggløsningen skjer, så hvis du noterer ned datoen nå vil du sikkert se at mens dukker opp om 12-14 dager eller noe :happy:

Dette høres ut som fertilt slim og at eggløsning er på gang! Jeg har mensmurringer flere dager i forkant av eggløsningen, og noen ganger er utfloden litt rosa. Det betyr bare at man er veldig fruktbar. Kan så klart være en liten rift også, men murring høres jo ut som EL. (Sammen med slimete utflod er jeg svært lite i tvil)

Husk også at det er helt normalt å prøve i opptil et år. At du har blitt gravid kjapt tidligere høres for meg ut som du har vært veldig heldig :love017

Alt avhenger av når eggløsningen skjer, så hvis du noterer ned datoen nå vil du sikkert se at mens dukker opp om 12-14 dager eller noe :happy:

Okay, så det er ikke unaturlig at det kan skje, har liksom aldri opplevd det før at jeg har fått rosa Slimete utflod 12-13 dager etter TR kom. Da jeg normalt sett har eggløsning mye senere pga lengre syklus . Har notert ned i sykluskalender at jeg har hatt denne typen utflod nå. Så da får jeg vel bare se :) Håper det klaffer denne gangen evt og at jeg faktisk har eggløsning og at det er et fysisk egg der som også blir befrukta :) Krysser fingrene ihvertfall.

Takk for svar <3

Back
Topp