Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det ordner seg for deg snart!Hei. Jeg spotter noen ganger alt fra 3 dager , noen dager 2 og noen ganger 1 dag før. Varierer noe. Får også mensen på dag 13 og noen ganger 14 dager etter eggløsning. Jeg fant ut at jeg har litt lavt stoffskifte på utredning hos gynekologen min, når hun tok blodprøver osv. Alt annet så veldig bra ut, bortsett fra litt lavt stoffskifte som de ønsker og behandle når man skal prøve å bli gravid. Jeg er nå på PP8 og begynte på piller for stoffskifte for ca 3 uker siden. Den heter Levaxin. Så kan jo håpe på at det går lettere å bli gravid nå. Spotting kan skyldes ustabilt etter p pille slutt også sa min gynekolog. Hvor lenge har du prøvd å bli gravid?
Jo målte på dag 7 etter eggløsning. Da sa han at det var nok, men han var usikker på resten av syklusen. Jeg har også inntrykk av at det ikke er klare referanseverdier som stemmer for alle. Men jeg kan ikke detteProgesteron er ikke det noe de måler på blodprøvene? Om man mangler litt av det eller det ikke er på topp
Okey, hehe kan ikke så mye om dette heller. Men håper det ordner seg med spottingen din og du blir gravid fortJo målte på dag 7 etter eggløsning. Da sa han at det var nok, men han var usikker på resten av syklusen. Jeg har også inntrykk av at det ikke er klare referanseverdier som stemmer for alle. Men jeg kan ikke dette