Spotting/blødninger

Zoooove

Forelsket i forumet
Hvor mange av dere er det som har opplevd/opplever spotting eller blødninger som har fått bevis på at knøttet har det bra likevel?

Jeg spotter med jevne mellomrom og har gjort det siden før positiv test... aldri friskt blod, men det bekymrer meg veldig...
Skal på ul 30/11, men det er så lenge å vente! Er fryktelig redd for enda en ma...
 
Jeg har hatt små blødninger fra før positiv test.. noen dager med og noen dager uten. Var på tul, når jeg var 6+5, og alt var i skjønneste orden :) Han trudde det var fra kanten av livmoren, og at det kom til å slutte å blø etter hvert.
 
Jeg har også spottet hver dag siden en uke før jeg skulle fått mens. Har også hatt litt friskt blod noen ganger. Skal forsøke å ha litt is i magen, håper det bare er at jeg har lett for å blø for jeg spotter/blør også alltid mange dager før mens. Men ber nok om en tidlig ul etterhvert for å sjekke. Er bare 5+6 nå.
 
Jeg har også spottet hver dag siden en uke før jeg skulle fått mens. Har også hatt litt friskt blod noen ganger. Skal forsøke å ha litt is i magen, håper det bare er at jeg har lett for å blø for jeg spotter/blør også alltid mange dager før mens. Men ber nok om en tidlig ul etterhvert for å sjekke. Er bare 5+6 nå.

Samme her, kan lett spotte i en uke før mens, så håper som du at det er bare sånn jeg er skrudd sammen! Skal på tul om en uke så håper så inderlig at jeg får beroligende beskjed da! :Heartred
 
Unnskyld for at jeg sier det, men dette var så utrolig godt å lese!! Jeg fikk rødbrunt utflod i går og det har fortsatt i dag! Har time til legen i morgen, og jeg er så utrolig nervøs :'( sist gang jeg var borti dette var jeg 14 uker på vei, men det viste seg at fosteret døde 4-5 uker gammelt:-/
Håper det står bra til med alle våre spirer❤
 
Jeg hadde blødninger på fredag! Vi var på julebord i Sverige, og når jeg kom frem så fikk jeg masse rosa på papiret, samme gjorde jeg andre gang jeg gikk på do. Jeg ringte legevakt da jeg var så usikker. Men de sa det at det er ufarlig om det ikke kommer masse friskt blod med klumper, og man får veldig smerter.Dette var vanlig og ca 20-40% får dette tidlig i svangerskapet. Jeg har spottet nå i hele helgen, så deilig å komme hjem nå og ta alt med ro!Ringer Volvat i morgen for ultralyd for å være helt sikker!

Men synes det var skremmende og begynne å blø slik! Ble kjempe redd.Men ble veldig beroligende av hun dama som jeg snakket med på legevakta(sjelden man kommer til de som har tid å prate med deg). :)
 
Spottet i alle svangerskapene.og alt har gått bra.er om det er mye friskt blod og tiltagende smerte at en bør bli bekymret.men all blødning er jo greit å sjekke opp i:)
 
Jeg har nå skaffet meg legetime på torsdag. Klarte ikke vente... Snakket en del med mannen min om det hele også, og ble litt beroliget av at han er så rolig... Selv om han ikke har noe mer medisinsk peil enn meg :) Blir uansett fint å få avklart med lege.
 
Back
Topp