Spotting 15 dpo

S-40484258

Andre møte med forumet
Jeg fikk positiv G test 10 dpo. Da tidligtest, testet fra 7 dpo og fikk positiv tidligtest digital 10 dpo. Hadde da spottet 9 dpo. Men igår 14 dpo og idag 15 dpo har jeg spottet brunt, men G testene blir faktisk litt sterkere i streken fordeom.. noen med erfaring som det har gått bra med?❤️ er såå redd for og miste. Selvom testene har blitt litt sterkere synes jeg di er litt svake. Kan legge ved bildet fra 13 dpo og andre er idag 15 dpo. Tanker?

Vedlegg

• IMG_8730.jpeg
    IMG_8730.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 11
  • IMG_8786.png
    IMG_8786.png
    6,8 MB · Visninger: 9
Testene er helt fine. De blir ikke sånn supersterke er min erfaring

Jeg har vært gravid fire ganger. Jeg har blødd i 4 svangerskap. Første gang, uke 7 og 8, fikk en tidlig ul som viste hjerteslag. Blødde vider uken etterpå også. Ungen er konfirmert.
Andre gang, blødde uke 10 eller 15 eller hva det var, var kommet lenger i alle fall. Ul viste liv, og jenta er 12 år gammel
Tredje gang. spottet litt, ble til mer, ble til mer, ble til full mens i mengde og kramper som var mye mer enn vanlig. Det ble ingen baby, det ble sa 5+0
Fjerde gang. spottet og blødde IGJEN, rundt uke 7 + 10, ul viste liv, og jenta er snart 8

Min erfaring tilsier altså at litt spotting går bra, mens full mens og kramper ikke gjør det.

Du er 15 dpo, så det er tidlig, tidlig. For tidlig for ul, dessverre. Krysser fingrene for deg.

Last edited:
Testene er helt fine. De blir ikke sånn supersterke er min erfaring

Jeg har vært gravid fire ganger. Jeg har blødd i 4 svangerskap. Første gang, uke 7 og 8, fikk en tidlig ul som viste hjerteslag. Blødde vider uken etterpå også. Ungen er konfirmert.
Andre gang, blødde uke 10 eller 15 eller hva det var, var kommet lenger i alle fall. Ul viste liv, og jenta er 12 år gammel
Tredje gang. spottet litt, ble til mer, ble til mer, ble til full mens i mengde og kramper som var mye mer enn vanlig. Det ble ingen baby, det ble sa 5+0
Fjerde gang. spottet og blødde IGJEN, rundt uke 7 + 10, ul viste liv, og jenta er snart 8

Min erfaring tilsier altså at litt spotting går bra, mens full mens og kramper ikke gjør det.

Du er 15 dpo, så det er tidlig, tidlig. For tidlig for ul, dessverre. Krysser fingrene for deg.
Tusen takk for svar! ❤️ skjønner poenget ja❤️ håper den holder seg til tross for tidlig spotting. Heldvigvis ikke noe særlig med smerter annet enn litt diffuse å svak mensenmurring som sikkert er helt normalt. Første gang gravid lenger enn til etter forventet mens. Hatt 2 kjemiske som endte før menstruasjon skulle ha startet. Har også kort lutealfase på 10 dager. Så til dag 15 er egentlig ganske langt for meg. Aldri gått så lenge før❤️ krysser fingrene.

Back
Topp