Spotter...

Nissemor

Forelsket i forumet
Desemberskattene 2014
Jeg trenger litt hjelp av dere nå; Jeg oppdaget i går kveld noen dråper som lignet blod. Det var tørt så vanskelig å si fargen på det, men det er kun snakk om dråper. Det ble med det i går men i dag oppdaget jeg enda bitte litt farget utflod (enda mindre enn i går) Jeg er 5+6 i dag og har i tre uker hatt smerter i magen og ryggen. Var hos legen på tirsdag og fikk bekreftet at alt var greit så lenge jeg ikke blødde. Smertene var visstnok bare festene(?) på siden og livmoren som vokste.

Er det noen her som har opplevd noe lignende og som kan gi meg noen tips og råd?

Dette er vår første og vi har prøvd en stund, så som alle andres spirer her er den virkelig veldig velkommen.

❤️Venter et nissetroll i slutten av desember ❤️

Det er alltid skummelt å oppdage blod i svangerskapet, men det behøver ikke å være negativt.
Jeg blødde litt flere ganger i forrige svangerskap uten at det hadde noen betydning. Og så lenge det er såpass lite, så ville jeg prøvd å ikke bekymre meg over det :-)

Jeg hadde kontaktet legevakten og bedt om sjekk.

Jeg hadde spotting fra uke 4 og ut uke 5, var på sjekk hos legen og han sa da at han ikke kunne se noe som tydet på at det kom fra 'feil sted'.. Altså tegn til at det var begynnelsen på en abort.. Nå hadde jeg ingen smerter da, men det gikk hvertfall veldig fint for meg, er 7+5 idag og har ikke hatt noe mer enn spottingen i de ukene :)

Taster på iPhone!

Hadde spotting natt til søndag og litt på mandag denne uka. Men ingenting etter det. Har tatt blodprøver nå. Venter på svar om HCG nivået har steget eller synket. Men har alle symptomene ennå og de er blitt kraftigere så tror jeg har spira mi ennå. 8+4 i dag :)

Nei, ikkenoe mer. Så jeg har fått ned pulsen litt og tenker at det bare var en rift(eller noe annet ufarlig). Krysser fingrene for at det gir seg for deg og :)

Men vært litt mer i daf;( bare litt, men blir en tur til legen i morra..

Lineee83
Høres fornuftig ut :) så slipper du å synse og lure og får klare svar :) krysser fingrene for at alt er som det skal ❤️

Ingen ultralyd;( men legen mente det var en uskyldig blødning.. Så da får vi krysse fingra for det..

Lineee83

Back
Topp