Spotter på rd 10

Bina

Pine Bina
VIP
Vanlig? eller er løpet kjørt? er bare litt rosa som kommer. Har en dårlig magefølelse.

Uff, vanskelig å si, kan være festeblødning men du må nesten vente og se om det kommer mer ... Krysser fingrene for deg! Magefølelsen stemmer ikke alltid.

spotting kan være helt normalt. spesielt mtp at du bruker lutinius også... når en fører den opp i skjeden så kan det være at du rifter slimhinnen samtidig...

Uff, vanskelig å si, kan være festeblødning men du må nesten vente og se om det kommer mer ... Krysser fingrene for deg! Magefølelsen stemmer ikke alltid.
Festeblødning så sent? er det vanlig det da? husker ikke hva de sa om festeblødning på innsettdagen, men mener det var vanlig etter 7 dager. så lenge det ikke er friskt blod og, og er smertefri så er det vel enda håp. Ja jeg får se det an.

spotting kan være helt normalt. spesielt mtp at du bruker lutinius også... når en fører den opp i skjeden så kan det være at du rifter slimhinnen samtidig...
Ja, det er sant. og jeg vet det jo veldig godt at det er vanlig. men blir jo så nervevrak når jeg ser antydning til blod.
Får prøve å ikke ta sorgen på forskudd. men det er ikke så lett

Ja, det er sant. og jeg vet det jo veldig godt at det er vanlig. men blir jo så nervevrak når jeg ser antydning til blod.
Får prøve å ikke ta sorgen på forskudd. men det er ikke så lett
du vet hvor du finner meg! jeg er bare en melding unna!
men forsøk å få tankene over på noe annet... og slapp av så mye du klarer <3 stor klem fra meg <3

Eneste gangen jeg begynte med å spotte etter ivf var den ene gangen jeg hadde negativt forsøk dessverre :(
Men igjen så har jeg spottet/blødd i begge svangerskapene mine etter positiv test. Så jeg vet jo at en slik blødning kan være uskyldig også.

Eneste gangen jeg begynte med å spotte etter ivf var den ene gangen jeg hadde negativt forsøk dessverre :(
Men igjen så har jeg spottet/blødd i begge svangerskapene mine etter positiv test. Så jeg vet jo at en slik blødning kan være uskyldig også.
husker du når du begynte og spotte?

Eneste gangen jeg spottet (ca. 8-10 dpo) var den gangen jeg fikk pos test :)

Husk også at slimhinnene kan bli såre av Lutinus som kan gi litt spotting.

Back
Topp