Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Festeblødning så sent? er det vanlig det da? husker ikke hva de sa om festeblødning på innsettdagen, men mener det var vanlig etter 7 dager. så lenge det ikke er friskt blod og, og er smertefri så er det vel enda håp. Ja jeg får se det an.Uff, vanskelig å si, kan være festeblødning men du må nesten vente og se om det kommer mer ... Krysser fingrene for deg! Magefølelsen stemmer ikke alltid.
Ja, det er sant. og jeg vet det jo veldig godt at det er vanlig. men blir jo så nervevrak når jeg ser antydning til blod.spotting kan være helt normalt. spesielt mtp at du bruker lutinius også... når en fører den opp i skjeden så kan det være at du rifter slimhinnen samtidig...
du vet hvor du finner meg! jeg er bare en melding unna!Ja, det er sant. og jeg vet det jo veldig godt at det er vanlig. men blir jo så nervevrak når jeg ser antydning til blod.
Får prøve å ikke ta sorgen på forskudd. men det er ikke så lett
Lettere sagt enn gjortdu vet hvor du finner meg! jeg er bare en melding unna!
men forsøk å få tankene over på noe annet... og slapp av så mye du klarer <3 stor klem fra meg <3
husker du når du begynte og spotte?Eneste gangen jeg begynte med å spotte etter ivf var den ene gangen jeg hadde negativt forsøk dessverre
Men igjen så har jeg spottet/blødd i begge svangerskapene mine etter positiv test. Så jeg vet jo at en slik blødning kan være uskyldig også.