Spotter litt!

Lille91

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Marshmallows2021
Skuddårsspirene 2024
Jeg spøtter brunt! Jeg bruker jo Lutinus og restene som kom istad var brune. Ingen frisk blødning og jeg vet lutinus kan gi blødninger men man tenker jo værste tenkelig utfall uansett :sad010

Krysser fingrene for at det er lutinusen og at spira klamrer seg fast!

Jeg spøtter brunt! Jeg bruker jo Lutinus og restene som kom istad var brune. Ingen frisk blødning og jeg vet lutinus kan gi blødninger men man tenker jo værste tenkelig utfall uansett :sad010

Krysser fingrene for at det er lutinusen og at spira klamrer seg fast!
Krysser fingre og tær for deg! Hvor langt er du på vei? :happy:

Krysser alt jeg har for deg :Heartred
Blødde ved et tilfelle nok til å fylle et par bind da jeg var gravid med EM og det endte godt:)

Ikke gøy å spotte.. men som du sier, det er jo brunt og lutinus kan også få deg til å spotte. Så lenge det ikke tar seg opp, så er nok alt som det skal!

Jeg spottet brunt fra 4+3 til godt ut i uke 5. Var vel sammenhengende 9 dager litt av og på..

Hadde allikevel skyhøy hcg verdier 5+4 og det føles ut som alt er helt i orden, for jeg kaster opp som bare det.
Legen sa det mest sannsynlig var helt ubetydelig.
Er 6+5 nå og skal på en TUL på fredag.

Ikke gøy å spotte.. men som du sier, det er jo brunt og lutinus kan også få deg til å spotte. Så lenge det ikke tar seg opp, så er nok alt som det skal!
Virker som det heller har blitt mindre så satser på det er Lutinusen som tuller med meg.

Tenk at man går 8,5 mnd og er livredd blod og så på slutten av svangerskapet så leter man etter blodspor som kan vøre starten på fødsel :smiley-bounce022

Virker som det heller har blitt mindre så satser på det er Lutinusen som tuller med meg.

Tenk at man går 8,5 mnd og er livredd blod og så på slutten av svangerskapet så leter man etter blodspor som kan vøre starten på fødsel :smiley-bounce022

Ikke sant. Jeg kan ikke huske å ha hatt tegningsblødning med noen av ungene.. Og liker ikke blødning mot slutten heller :p haha

Back
Topp