spotter igjen jeg:(

hønselovisa!

Forelsket i forumet
etter to uker med ingen ting, spotter jeg igjen nå:( er så sikker på at dette ikke går bra:( det er ikke noe friskt blod, brunt som sist.. er bare å vente på ul time da...

krysser finga! og tror dette går bra :)

Ja jeg håper jo det jeg oxo, er ikke noe friskt blod eller sånn, men jeg er sånn øm i magen å rar..

Kan nevne at første gangen jeg opplevde dette fikk jeg først veldige menssmerter som varte kanskje 30-40 sek, det var alt så to dager m brunlig utflod, dog ikke mye.. Samme skjedde i dag, fikk brått vondt så kom d...

Krysser for det beste <3

Ikke gi opp enda kjære deg :) Jeg har blødd flere ganger dette sv.skapet. Jeg blør hver gang jeg gjør noe fysisk, bare jeg går en tur værker d i magen å så blør jeg senere på dagen.. mengden spørs aktivitetsnivå, da jeg hadde foring i stallen den 5 januar å foret morgen, middag å kvelds til en stall på 50-60 hester blødde jeg masse mørkt blod på kvelden med klumper.. Samme når jeg jobbet i jula, (er mekaniker innen oljen å har tungt arbeid) da var jeg sikker på jeg hadde mista igjen, men senest idag var jeg på UL min 3 dette svangerskapet pga blødninger... Så for all del, ikke gi opp før d fosser blod å du er uten tvil :) Varm klem <3

Back
Topp