Spotter i tak eller taklamper?

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Jeg og min samboer er veeeeldig uenig!
Jeg vil ikke har taklamper, han sier vi må ha noe lys i taket.

Så jeg tenkte da på spotter, men vi må ha led spotter, har ikke plass til noe annet i taket.
De koster ca 500 pr spott, så må man ha slike kasser i tillegg da. Vi må ha ca 21 spotter. Og da begynner det å bli litt dyrere enn først antatt :p

Så hva ville dere gjort?
Vanlig taklamper eller spotter i tak?

Synes spotter er penest, men det kommer jo an på hva dere har råd til, da.

Spørs hvor det er tenker jeg da:) Vi skal ha spotter i stuene i 1. etasje og på kjøkkenet. Ellers skal vi ha taklamper i gang, og hele 2.etasje.

Er så mange fine taklamper at det gjør meg ingenting:) Viktigst å ha spotter der vi og gjester er mest, for jeg synes vel spotter er finest:)

Mest mulig taklamper, spotter blir du sååååå lei! Og det er jo så masse flotte lamper! Men jeg ville hatt spotter i rom som ganger og bad hvor det ikke er så gøy med lamper:-)

Vi kutta veldig bed på spotter når vi bygde dette huset enn det vi har hatt i tidligere boliger, men synes fremdeles vi har for mange....aaaangre!

Jeg er veldig glad i taklamper :) Syns spotter gjør seg best på et kjøkken eller bad jeg :)

Jeg er ikke noe fan av spotter iallefall.

Jeg takler ikke taklamper, men min samboer synes det er billig å fint.
Var på lampebutikk her om dagen og kunne ikke finne en fin lampe til å ha i ett tak!
Har vi spotter så synes de nesten ikke iallefall :p

Jeg takler ikke taklamper, men min samboer synes det er billig å fint.
Var på lampebutikk her om dagen og kunne ikke finne en fin lampe til å ha i ett tak!
Har vi spotter så synes de nesten ikke iallefall :p
Hva med å ha stålamper da istendenfor mye av spotter/taklamper?

Hva med å ha stålamper da istendenfor mye av spotter/taklamper?

Da må jeg ha takpunkt, er vist krav om det. Og det er stygt :p
Hihi
Uff.. Det er jo godt vi har noe å diskutere!
Tror det blir spotter, så blir det andre typer lamper som står på gulv eller bord i tillegg :)

Da må jeg ha takpunkt, er vist krav om det. Og det er stygt :p
Hihi
Uff.. Det er jo godt vi har noe å diskutere!
Tror det blir spotter, så blir det andre typer lamper som står på gulv eller bord i tillegg :)
Hehe høres jo greit ut det da :)

Jeg ville ikke hatt spotter i stue. Syns taklamper er myyyyye finere! Men spotter på bad, kjøkken og gang.

Har spotter i hele huset...(gift med eletrikker) og er faktisk ikke alle plasser jeg ville ha,men men...
Hadde vel helst sett at jeg ikke hadde over alt,liker lampetter og lamper jeg:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Har spotter i hele huset...(gift med eletrikker) og er faktisk ikke alle plasser jeg ville ha,men men...
Hadde vel helst sett at jeg ikke hadde over alt,liker lampetter og lamper jeg:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Hihi... Ikke lett å være gift med en elektriker tror jeg ;)
Dette er bare snakk om i andre etasjen vår. Det kommer ikke i vår første etasje :)
Glad i alle lamper som ikke sitter fast i taket jeg. Lysekrone er vel det eneste unntaket :p

Back
Topp