Spotter dere før mensen?

nei, ikke noe særlig.....kanskje 1/2 dag. denne gangen begynte jeg litt på kvelden, og tr kom for fullt dagen etter.........

Hos meg kommer tanta for fullt med en gang, ingen spotting!

Skrev en tråd om dette tidligere. Jeg starter ca 3 dager før mensen kommer med blødninger.. Er for mye til å være spotting. Men det er først etter 3 dager at menssmertene kommer.. De pleier jo å komme første mensdag?[&:] Synes det er så rart. Har begynt med det nå de to siste syklusene.

ORIGINAL: Ariadne

sign

Jeg spotter veldig mye brunt og opptil en uke før mensen [&:] Jeg gjorde ikke det på pilla, men gynekologen sa at pillene regulerte hormonene (eller noe i den duren).

De siste 3-4 syklusene har jeg spottet ca 2 dager før mensen. Før jeg ble gravid var syklusen på 28 dager, med veldig lite krøll, men nå har det bare vært tull (har et barn på 16 mndr) siden jeg slutta på Cerazette for ca 6 mndr siden....

ORIGINAL: Ariadne

samme her.

ORIGINAL: oieoie

De siste 3-4 syklusene har jeg spottet ca 2 dager før mensen. Før jeg ble gravid var syklusen på 28 dager, med veldig lite krøll, men nå har det bare vært tull (har et barn på 16 mndr) siden jeg slutta på Cerazette for ca 6 mndr siden....

tar det vanligvis lang tid før kroppen tilpasser seg etter man slutter på disse pillene???

Ang spotting, så jo'a!!! Spottet flere dager før jeg får mens (går på minipille nå - det jeg skriver er basert på tiden før jeg begynte på den). Og jeg spottet lenge etterpå... Plagsomme greier [&:]
håper det retter seg når jeg slutter på pilla [:)]

Jeg spotter vanligvis 1-2 dager før tr... Men har aldri helt skjønt meg på om syklus dag 1 er da man begynner å spotte, eller når tr kommer for fullt....?[8|]

Back
Topp